Video Ketua Srikandi PPBM Tunjuk Aksi 'Tetek' Padu Dalam ‘Bottle Cap Challenge’

Video Ketua Srikandi PPBM Tunjuk Aksi 'Tetek' Padu Dalam ‘Bottle Cap Challenge’ - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Video Ketua Srikandi PPBM Tunjuk Aksi 'Tetek' Padu Dalam ‘Bottle Cap Challenge’, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video Ketua Srikandi PPBM Tunjuk Aksi 'Tetek' Padu Dalam ‘Bottle Cap Challenge’
link : Video Ketua Srikandi PPBM Tunjuk Aksi 'Tetek' Padu Dalam ‘Bottle Cap Challenge’

Baca juga


Video Ketua Srikandi PPBM Tunjuk Aksi 'Tetek' Padu Dalam ‘Bottle Cap Challenge’


Hari ini tular video seorang Ketua Srikandi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) melakukan ‘bottle cap challenge’ menggunakan payudaranya. Pemilik akaun Instagram Cikra atau Azira Maria Aziz yang juga ahli perniagaan kecantikan menggunakan laman Youtube dan Instagram untuk menunjukkan kehebatan aksi tetek ‘bottle cap challenge’ itu.


Video berkenaan juga boleh diakses di Youtube, di sini.


Demikianlah Artikel Video Ketua Srikandi PPBM Tunjuk Aksi 'Tetek' Padu Dalam ‘Bottle Cap Challenge’

Sekianlah artikel Video Ketua Srikandi PPBM Tunjuk Aksi 'Tetek' Padu Dalam ‘Bottle Cap Challenge’ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Video Ketua Srikandi PPBM Tunjuk Aksi 'Tetek' Padu Dalam ‘Bottle Cap Challenge’ dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/07/video-ketua-srikandi-ppbm-tunjuk-aksi.html

Subscribe to receive free email updates: