Politik Terkini Malaysia Baharu, Tempat Duduk Di Majlis Pertabalan YDP Agong Pun Boleh Ditukar Di Saat Akhir

Politik Terkini Malaysia Baharu, Tempat Duduk Di Majlis Pertabalan YDP Agong Pun Boleh Ditukar Di Saat Akhir - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Politik Terkini Malaysia Baharu, Tempat Duduk Di Majlis Pertabalan YDP Agong Pun Boleh Ditukar Di Saat Akhir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Politik Terkini Malaysia Baharu, Tempat Duduk Di Majlis Pertabalan YDP Agong Pun Boleh Ditukar Di Saat Akhir
link : Politik Terkini Malaysia Baharu, Tempat Duduk Di Majlis Pertabalan YDP Agong Pun Boleh Ditukar Di Saat Akhir

Baca juga


Politik Terkini Malaysia Baharu, Tempat Duduk Di Majlis Pertabalan YDP Agong Pun Boleh Ditukar Di Saat Akhir


DS Najib telah menerima jemputan ke majlis Pertabalan tersebut sebagai bekas Perdana Menteri. Tempat duduk yang disediakan untuk beliau di Balairung Seri Istana Negara sehinggalah saat-saat akhir sebelum campur tangan Pejabat Perdana Menteri adalah di barisan hadapan sebaris atau berdekatan dengan Perdana Menteri seperti yang sepatutnya.

Namun pada saat-saat akhir, tempat duduk DS Najib telah diubah ke barisan belakang. Kedudukan yang baru ini memerlukan DS Najib menukar pakaian kepada pakaian Datuk Shahbandar Pahang mengikut protokol.

Adalah tidak munasabah, pada saat-saat akhir untuk DS Najib Razak menyediakan protokol pemakaian baju pada saat-saat akhir dan hadir ke Istana Negara pada masa yang ditetapkan. Sebagai menghormati protokol yang telah diubah pada saat-saat akhir disebabkan campurtangan oleh Pejabat Perdana Menteri, DS Najib Razak tidak dapat hadir ke majlis Pertabalan tersebut.


Di Amerika Syarikat, semasa pengkebumian Mantan Presiden George W Bush, Presiden Donald Trump boleh sahaja duduk satu kerusi dengan Mantan-Mantan Presiden seperti Barrack Obama dan Bill Clinton.

Kenapa di Malaysia, Perdana Menteri Tun Dr Mahathir tidak boleh melakukan sedemikian dengan Mantan beliau, sehingga terpaksa memindahkan tempat Mantan ke belakang?


Demikianlah Artikel Politik Terkini Malaysia Baharu, Tempat Duduk Di Majlis Pertabalan YDP Agong Pun Boleh Ditukar Di Saat Akhir

Sekianlah artikel Politik Terkini Malaysia Baharu, Tempat Duduk Di Majlis Pertabalan YDP Agong Pun Boleh Ditukar Di Saat Akhir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Politik Terkini Malaysia Baharu, Tempat Duduk Di Majlis Pertabalan YDP Agong Pun Boleh Ditukar Di Saat Akhir dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/07/politik-terkini-malaysia-baharu-tempat.html

Subscribe to receive free email updates: