Muat Turun Template Excel Buku Rekod Kehadiran Murid

Muat Turun Template Excel Buku Rekod Kehadiran Murid - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Muat Turun Template Excel Buku Rekod Kehadiran Murid, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Muat Turun Template Excel Buku Rekod Kehadiran Murid
link : Muat Turun Template Excel Buku Rekod Kehadiran Murid

Baca juga


Muat Turun Template Excel Buku Rekod Kehadiran Murid


Buku Rekod Kedatangan Murid merupakan dokumen penting di sekolah, guru yang pernah menjadi guru kelas pasti menjaganya dengan teliti, dan sentiasa sibuk di awal persekolahan terutamanya untuk mengemaskini maklumat murid.

Guru kelas juga bertanggungjawab dalam mengambil kehadiran murid setiap hari, dan mestilah di catat di dalam Buku Rekod Kedatangan Murid, dan kini kedatangan juga direkod di portal APDM Kehadiran.

Pada setiap hujung bulan pula, guru kelas akan sibuk mengira berapa peratus kedatangan pada bulan tersebut, berapa jumlah ponteng dan segala macam pengiraan yang perlu dicatat.

Suka untuk dikongsikan di sini template excel yang telah di hasilkan oleh guru kita, di dalam ini dilengkapi pengiraan automatik, jika kita dapat isi lengkap dari awal bulan ia akan memudahkan kita untuk 'menutup register'.

Terima kasih diucapkan kepada guru yang menghasilkan Template Excel Buku Rekod Kehadiran Murid ini.

Kepada yang berminat bolehlah memuat turun sekarang.

Kredit: Cikgu Muhammad Khairi dan Cikgu Razali bin Rambli

Muat Turun: TEMPLATE BUKU KEHADIRAN MURID 

jobs from my.neuvoo.com



Demikianlah Artikel Muat Turun Template Excel Buku Rekod Kehadiran Murid

Sekianlah artikel Muat Turun Template Excel Buku Rekod Kehadiran Murid kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Muat Turun Template Excel Buku Rekod Kehadiran Murid dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2017/01/muat-turun-template-excel-buku-rekod.html

Subscribe to receive free email updates: