Muat Turun Rancangan Pengajaran Harian (RPH) Excel v4.6 (Latest Version)

Muat Turun Rancangan Pengajaran Harian (RPH) Excel v4.6 (Latest Version) - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Muat Turun Rancangan Pengajaran Harian (RPH) Excel v4.6 (Latest Version), kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Muat Turun Rancangan Pengajaran Harian (RPH) Excel v4.6 (Latest Version)
link : Muat Turun Rancangan Pengajaran Harian (RPH) Excel v4.6 (Latest Version)

Baca juga


Muat Turun Rancangan Pengajaran Harian (RPH) Excel v4.6 (Latest Version)


Satu perkongsian yang amat baik oleh Cikgu Fadliyana Fathil berkenaan RPH yang menggunakan perisian Excel ini. Beliau telah berkongsi hasil ini di dalam blog beliau.

RPH Excel merupakan sebuah program mini yang dibina bagi membantu guru-guru Bahasa Inggeris Sekolah Rendah dalam penyediaan Rancangan Pengajaran Harian (Lesson Plan). RPH Excel adalah PERCUMA dan anda BEBAS UNTUK BERKONGSI dengan semua guru. Untuk muat turun, sila klik pada pautan di bawah mengikut versi yang anda ingin miliki:


RPH Excel v4.6 (Lite)
Versi terkini yang dikemaskini khas untuk para guru yang memiliki masalah pada settingMASA dan TARIKH. Bersaiz kecil dan mudah untuk digunakan. Namun, hanya mampu menyimpan RPH bagi 1 minggu pengajaran.

RPH Excel v4.5 (Lite)
Versi terkini yang dikemaskini khas untuk para guru yang memiliki masalah pada setting tarikh. Bersaiz kecil dan mudah untuk digunakan. Namun, hanya mampu menyimpan RPH bagi 1 minggu pengajaran.

RPH Excel v4.4 (Lite)
Bersaiz kecil dan mudah untuk digunakan. Namun, hanya mampu menyimpan RPH bagi 1 minggu pengajaran.

RPH Excel v4.3 (Full)
Bersaiz besar dan memerlukan RAM yang besar. Namun, versi ini berkeupayaan untuk menyimpan RPH bagi 45 minggu pengajaran.

Tutorial Penggunaan RPH Excel v4.3 (Full)
Bagi membantu para pengguna, sila tonton Tutorial Penggunaan RPH Excel v4.3 (Full)


jobs from my.neuvoo.com




Demikianlah Artikel Muat Turun Rancangan Pengajaran Harian (RPH) Excel v4.6 (Latest Version)

Sekianlah artikel Muat Turun Rancangan Pengajaran Harian (RPH) Excel v4.6 (Latest Version) kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Muat Turun Rancangan Pengajaran Harian (RPH) Excel v4.6 (Latest Version) dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2017/01/muat-turun-rancangan-pengajaran-harian.html

Subscribe to receive free email updates: