Anugerah Pelakon Terbaik Lynas Wajar Dipegang Oleh Fuziah Salleh Dan Anwar Ibrahim

Anugerah Pelakon Terbaik Lynas Wajar Dipegang Oleh Fuziah Salleh Dan Anwar Ibrahim - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Anugerah Pelakon Terbaik Lynas Wajar Dipegang Oleh Fuziah Salleh Dan Anwar Ibrahim, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Anugerah Pelakon Terbaik Lynas Wajar Dipegang Oleh Fuziah Salleh Dan Anwar Ibrahim
link : Anugerah Pelakon Terbaik Lynas Wajar Dipegang Oleh Fuziah Salleh Dan Anwar Ibrahim

Baca juga


Anugerah Pelakon Terbaik Lynas Wajar Dipegang Oleh Fuziah Salleh Dan Anwar Ibrahim


Semalam, Perdana Menteri sudah menghalalkan Lynas. Secara tiba-tiba dan ajaib, Lynas kini sudah tidak bahaya kepada Rakyat Malaysia.


Ini adalah kenyataan Fuziah Salleh hari ini. Untuk menghalalkan cara, salahkan BN dan Najib Razak untuk Lynas. Kini beliau menjilat ludahnya kembali.

Masih terbayang di dalam video di bawah, Ketika itu Fuziah Salleh menangis mengenangkan nasib orang Kuantan akan bahayanya LYNAS. Sampai teresak-esak bagai. Agaknya syarat  untuk menjadi YB ni perlu pandai menangis dan berlakon.


Masih terbayang juga apabila Anwar Ibrahim berkata,
Bila kita memerintah ke Putrajaya, kita akan tutup dan batalkan Lynas kerana merbahaya. Tonton di sini.
Namun, apabila sudah memerintah. tiba-tiba hari ni Lynas sudah tidak bahaya lagi buat Rakyat Malaysia. Lynas satu isu Rakyat Malaysia dikencing secara berjamaah oleh Kerajaan PH.



Demikianlah Artikel Anugerah Pelakon Terbaik Lynas Wajar Dipegang Oleh Fuziah Salleh Dan Anwar Ibrahim

Sekianlah artikel Anugerah Pelakon Terbaik Lynas Wajar Dipegang Oleh Fuziah Salleh Dan Anwar Ibrahim kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Anugerah Pelakon Terbaik Lynas Wajar Dipegang Oleh Fuziah Salleh Dan Anwar Ibrahim dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/05/anugerah-pelakon-terbaik-lynas-wajar.html

Subscribe to receive free email updates: