Mana Presiden Bersatu Bila UEC Diiktiraf?

Mana Presiden Bersatu Bila UEC Diiktiraf? - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mana Presiden Bersatu Bila UEC Diiktiraf?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mana Presiden Bersatu Bila UEC Diiktiraf?
link : Mana Presiden Bersatu Bila UEC Diiktiraf?

Baca juga


Mana Presiden Bersatu Bila UEC Diiktiraf?


Timbalan Menteri Pendidikan, Teo Nie Ching ternyata gembira dengan keputusan Lembaga Kelayakan Profesion Undang-undang Malaysia yang mengiktiraf Sijil Peperiksaan Bersepadu (UEC) sebagai setaraf dengan Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia (STPM) dan A-Levels.

Menerusi kenyataan di akaun Facebook rasminya malam tadi, Nie Ching turut mengucapkan tahniah secara khusus kepada Peguam Negara, Tommy Thomas yang merupakan Pengerusi Lembaga Kelayakan Profession Undang-undang Malaysia.

Semalam, Tommy dalam kenyataan memaklumkan Peperiksaan Sijil Amalan Guaman (PSAG) akan menerima pakai kelayakan UEC pada tahap ‘Senior Middle 3’ untuk bermula 1 Januari 2021.

Sedikit demi sedikit Timbalan Menteri Pendidikan memperkasakan sistem pendidikan Taiwan. Menteri Pelajaran masih dengan kasut hitam, kolam renang dan bilik R&R guru.

Di mana Presiden Bersatu yang sebelum ini lantang membantah UEC? Adakah beliau kini merubah pendirian atau mulutnya sudah ditutup?

Cakap-cakap TS Muhyiddin Yassin adalah sekadar janji manis untuk memenangi PRU14 dan hanya ibarat seekor anjing yang menyalak bukit. Hakikatnya, umum mengetahui bahawa DAP menentukan hala tuju di dalam Pakatan Harapan.



Demikianlah Artikel Mana Presiden Bersatu Bila UEC Diiktiraf?

Sekianlah artikel Mana Presiden Bersatu Bila UEC Diiktiraf? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mana Presiden Bersatu Bila UEC Diiktiraf? dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/03/mana-presiden-bersatu-bila-uec-diiktiraf.html

Subscribe to receive free email updates: