Projek CSR Dan ECRL Akan Membantu Pembangunan Ekonomi Bentong Dan Pantai Timur

Projek CSR Dan ECRL Akan Membantu Pembangunan Ekonomi Bentong Dan Pantai Timur - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Projek CSR Dan ECRL Akan Membantu Pembangunan Ekonomi Bentong Dan Pantai Timur, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Projek CSR Dan ECRL Akan Membantu Pembangunan Ekonomi Bentong Dan Pantai Timur
link : Projek CSR Dan ECRL Akan Membantu Pembangunan Ekonomi Bentong Dan Pantai Timur

Baca juga


Projek CSR Dan ECRL Akan Membantu Pembangunan Ekonomi Bentong Dan Pantai Timur


Projek pengangkutan seperti Central Spine Road dan Landasan Keretapi Pantai Timur (ECRL) akan membawa pembangunan ekonomi kepada Bentong dan keseluruhan Pantai Timur. Kerjasama dan semangat bersatu-padu rakyat akan pastikan kestabilan dan pembangunan Bentong.

Calon Barisan Nasional (BN) Bentong, DS Liow Tiong Lai berkata, selain kelebihan terletak berhampiran Ibu Negara, pelbagai usaha berterusan oleh kerajaan bakal merealisasikan hasrat menjadikan daerah ber­kenaan sebagai Bandar Satelit.

Menurut DS Liow, Dengan ada­nya sokongan Per­­dana Mente­ri, Bentong dapat laksanakan impian untuk membina landasan kereta api yang menghubungkan Bentong ke Kuantan dan juga Kuala Lumpur sekali gus melonjakkan kemajuan Ben­tong.

Beliau menambah selain kedudukan yang strategik, Bentong juga mempunyai tanah yang subur dan alam semulajadi yang masih terpelihara. Tambahnya, kehidupan ma­syarakat berbilang kaum yang aman dan harmoni sejak sekian lama menjadikan daerah itu amat sesuai didiami.




Demikianlah Artikel Projek CSR Dan ECRL Akan Membantu Pembangunan Ekonomi Bentong Dan Pantai Timur

Sekianlah artikel Projek CSR Dan ECRL Akan Membantu Pembangunan Ekonomi Bentong Dan Pantai Timur kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Projek CSR Dan ECRL Akan Membantu Pembangunan Ekonomi Bentong Dan Pantai Timur dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/04/projek-csr-dan-ecrl-akan-membantu.html

Subscribe to receive free email updates: