MAHADHIR LETAK JAWATAN

MAHADHIR LETAK JAWATAN - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MAHADHIR LETAK JAWATAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MAHADHIR LETAK JAWATAN
link : MAHADHIR LETAK JAWATAN

Baca juga


MAHADHIR LETAK JAWATAN

KERAJAAN TERUS TIDAK SETABIL ?

Dr Mahathir letak jawatan Perdana Menteri

Tun Dr Mahathir Mohamad -Foto Bernama
SHAH ALAM - Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dilaporkan baru menyerahkan surat peletakan jawatan kepada Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri'ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah sebentar tadi.

Peletakan jawatan ini dipercayai berkaitan dengan pergolakan politik yang berlaku dalam Pakatan Harapan (PH) sejak mesyuarat Majlis Presiden Jumaat lalu.

Sinar Harian difahamkan juga Jabatan Perdana Menteri akan mengeluarkan kenyataan dalam masa terdekat.


Demikianlah Artikel MAHADHIR LETAK JAWATAN

Sekianlah artikel MAHADHIR LETAK JAWATAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MAHADHIR LETAK JAWATAN dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/02/mahadhir-letak-jawatan.html

Subscribe to receive free email updates: