Dr Mahathir letak jawatan Perdana Menteri

Dr Mahathir letak jawatan Perdana Menteri - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dr Mahathir letak jawatan Perdana Menteri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dr Mahathir letak jawatan Perdana Menteri
link : Dr Mahathir letak jawatan Perdana Menteri

Baca juga


Dr Mahathir letak jawatan Perdana Menteri

SHAH ALAM - Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dilaporkan baru menyerahkan surat peletakan jawatan kepada Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri'ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah sebentar tadi.

Peletakan jawatan ini dipercayai berkaitan dengan pergolakan politik yang berlaku dalam Pakatan Harapan (PH) sejak mesyuarat Majlis Presiden Jumaat lalu.

Sinar Harian difahamkan juga Jabatan Perdana Menteri akan mengeluarkan kenyataan dalam masa terdekat.


Demikianlah Artikel Dr Mahathir letak jawatan Perdana Menteri

Sekianlah artikel Dr Mahathir letak jawatan Perdana Menteri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dr Mahathir letak jawatan Perdana Menteri dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/02/dr-mahathir-letak-jawatan-perdana.html

Subscribe to receive free email updates: