[KUANTAN] TUJUH PROJEK, PROGRAM KHAS BUKTI TADBIR URUS BAIK

[KUANTAN] TUJUH PROJEK, PROGRAM KHAS BUKTI TADBIR URUS BAIK - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [KUANTAN] TUJUH PROJEK, PROGRAM KHAS BUKTI TADBIR URUS BAIK, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [KUANTAN] TUJUH PROJEK, PROGRAM KHAS BUKTI TADBIR URUS BAIK
link : [KUANTAN] TUJUH PROJEK, PROGRAM KHAS BUKTI TADBIR URUS BAIK

Baca juga


[KUANTAN] TUJUH PROJEK, PROGRAM KHAS BUKTI TADBIR URUS BAIK







Tujuh projek dan program khas di Pahang tahun ini membabitkan kos keseluruhan RM39 juta membuktikan tadbir urus yang baik oleh kerajaan negeri.

Presiden Pertubuhan Suara Anak Pahang (PSAP), Haslihelmy DM Zulhasli berkata, pelaksanaan projek itu membuktikan kewangan bertambah berbanding sebelumnya.

"Saya percaya, tujuh projek khas itu mampu dilaksanakan selepas kerajaan memperkukuhkan kutipan hasil dengan melaksanakan langkah yang agresif bagi mengurangkan tunggakan dan ketirisan," katanya dalam satu kenyataan semalam.

Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Wan Rosdy Wan Ismail semalam mengumumkan beberapa projek dan program khas yang akan dilaksana antaranya bayaran intensif perkahwinan pertama, bantuan khas one-off kepada golongan miskin, Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung, imam masjid dan pembinaan projek takungan air di Lipis.

Haslihelmy berkata, rakyat mengharapkan sebuah kerajaan untuk membela dan cakna terhadap kebajikan mereka.

Tambahannya, menjadi tanggungjawab kerajaan negeri untuk mengetahui masalah rakyat, mencari jalan penyelesaian dan membawa perubahan ke arah yang lebih baik.

"Belum pun sampai dua tahun menjawat jawatan itu, Wan Rosdy berjaya membuktikan komitmen dan tanggungjawabnya dalam membela kebajikan rakyat khususnya golongan yang memerlukan," katanya.




Demikianlah Artikel [KUANTAN] TUJUH PROJEK, PROGRAM KHAS BUKTI TADBIR URUS BAIK

Sekianlah artikel [KUANTAN] TUJUH PROJEK, PROGRAM KHAS BUKTI TADBIR URUS BAIK kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [KUANTAN] TUJUH PROJEK, PROGRAM KHAS BUKTI TADBIR URUS BAIK dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/01/kuantan-tujuh-projek-program-khas-bukti.html

Subscribe to receive free email updates: