Gara-gara tegur kesalahan, guru ditumbuk, dihempas murid

Gara-gara tegur kesalahan, guru ditumbuk, dihempas murid - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Gara-gara tegur kesalahan, guru ditumbuk, dihempas murid, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gara-gara tegur kesalahan, guru ditumbuk, dihempas murid
link : Gara-gara tegur kesalahan, guru ditumbuk, dihempas murid

Baca juga


Gara-gara tegur kesalahan, guru ditumbuk, dihempas murid

SONG: : Hanya kerana menegur seorang murid yang menunggang motosikal tanpa lesen ke sekolah, seorang guru lelaki telah ditumbuk dan dihempas murid berkenaan ke lantai.

Kejadian berlaku di sebuah sekolah menengah di Song, Kapit, Sarawak.

Ketua Polis Daerah Song, Deputi Superintendan, Rowney Michael Jalak berkata, dalam kejadian sekitar jam 11.50 pagi itu, suspek yang berusia 15 tahun dilaporkan tidak berpuas hati terhadap teguran guru tersebut.

"Murid tingkatan tiga terbabit juga bertindak mengangkat serta menghempas guru bersaiz tubuh kecil berkenaan ke lantai sehingga pengadu mengalami luka di kepala dan tangan sebelah kiri.

"Suspek juga naik hantu dan membelasah guru yang bersaiz tubuh kecil sehingga lebam di pipi," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Katanya kejadian itu disaksikan oleh seorang lagi guru yang kemudian bertindak meleraikan keadaan tersebut.

Kes disiasat di bawah Seksyen 323 Kanun Keseksaan.


Demikianlah Artikel Gara-gara tegur kesalahan, guru ditumbuk, dihempas murid

Sekianlah artikel Gara-gara tegur kesalahan, guru ditumbuk, dihempas murid kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Gara-gara tegur kesalahan, guru ditumbuk, dihempas murid dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/01/gara-gara-tegur-kesalahan-guru-ditumbuk_11.html

Subscribe to receive free email updates: