Buku Panduan Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) Edisi Kedua

Buku Panduan Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) Edisi Kedua - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Buku Panduan Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) Edisi Kedua, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Buku Panduan Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) Edisi Kedua
link : Buku Panduan Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) Edisi Kedua

Baca juga


Buku Panduan Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) Edisi Kedua

Panduan Pelaksanaan PBD Edisi Ke-2 ini telah dikemaskini dengan maklumat yang terkini.

Bab 6 yang berkaitan PBD Berasaskan Projek telah ditambah untuk menerangkan cara mentaksir projek bersama rubrik yang dibangunkan.

Bab 8 yang berkaitan Pengurusan Pentaksiran Bilik Darjah memberi penerangan tentang pengurusan PBD di sekolah supaya pelaksanaan PBD lebih berkesan dan berkualiti.

Selain itu, penerangan tentang Templat PBD Tahap 1 juga disisipkan dalam Bab 3 dan penerangan tentang Penjaminan Kualiti Pentaksiran Bilik Darjah juga ditambah baik dalam Bab 5.

MUAT TURUN: BUKU PANDUAN PELAKSANAAN PBD EDISI KEDUA



MUAT TURUN: BUKU PANDUAN PELAKSANAAN PBD EDISI KEDUA


Demikianlah Artikel Buku Panduan Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) Edisi Kedua

Sekianlah artikel Buku Panduan Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) Edisi Kedua kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Buku Panduan Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) Edisi Kedua dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/01/buku-panduan-pentaksiran-bilik-darjah.html

Subscribe to receive free email updates: