Muat Turun Manual Exemplar Pendidikan Sivik 2019

Muat Turun Manual Exemplar Pendidikan Sivik 2019 - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Muat Turun Manual Exemplar Pendidikan Sivik 2019, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Muat Turun Manual Exemplar Pendidikan Sivik 2019
link : Muat Turun Manual Exemplar Pendidikan Sivik 2019

Baca juga


Muat Turun Manual Exemplar Pendidikan Sivik 2019

Pendidikan Sivik bermatlamat untuk melahirkan warganegara yang mengetahui hak, bertanggungjawab dan berakhlak mulia bagi menyumbang ke arah kesejahteraan masyarakat, negara dan global dengan berfokus kepada literasi sivik dan amali sivik.
Pendidikan sivik ini dilaksana dan diperkasakan secara bersepadu serta holistik melalui perhimpunan sekolah, kurikulum, kokurikulum dan pelbagai aktviti atau program sekolah.

Panduan serta bahan sokongan pelaksanaan Pendidikan Sivik di Pra Sekolah, Sekolah Rendah dan Sekolah Menengah boleh dimuat turun menerusi pautan berikut:

MANUAL KESEDARAN SIVIK DAN AMALAN NILAI MURNI

MODUL EXEMPLAR PENDIDIKAN SIVIK (KURIKULUM)

AMALAN NILAI MURNI DAN PENDIDIKAN SIVIK


SPECIFICATIONS FOR CIVIC EDUCATION


Sumber: Bahagian Pembangunan Kurikulum (BPK), Kementerian Pendidikan Malaysia


Demikianlah Artikel Muat Turun Manual Exemplar Pendidikan Sivik 2019

Sekianlah artikel Muat Turun Manual Exemplar Pendidikan Sivik 2019 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Muat Turun Manual Exemplar Pendidikan Sivik 2019 dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/07/muat-turun-manual-exemplar-pendidikan.html

Subscribe to receive free email updates: