Rakyat Dikencing Lagi Apabila Latheèfa Koya Dilantik Menjadi Ketua Pesuruhjaya SPRM

Rakyat Dikencing Lagi Apabila Latheèfa Koya Dilantik Menjadi Ketua Pesuruhjaya SPRM - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rakyat Dikencing Lagi Apabila Latheèfa Koya Dilantik Menjadi Ketua Pesuruhjaya SPRM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rakyat Dikencing Lagi Apabila Latheèfa Koya Dilantik Menjadi Ketua Pesuruhjaya SPRM
link : Rakyat Dikencing Lagi Apabila Latheèfa Koya Dilantik Menjadi Ketua Pesuruhjaya SPRM

Baca juga


Rakyat Dikencing Lagi Apabila Latheèfa Koya Dilantik Menjadi Ketua Pesuruhjaya SPRM






Hebat Kerajaan PH. Sebelum perintah PH berjanji tiada lantikan politik untuk jawatan tertinggi Kerajaan. Sekali dengan jawatan Ketua Pesuruhjaya SPRM pun orang PH sapu habis. Mampukan seorang ahli politik tegar kepartian pastikan mereka tidak pilih kasih apabila melibatkan kawan sekapal? Sekadar bertanya.

Pada tahun 2016, Ketua Pesuruhjaya SPRM ditangkap khalwat dengan S Surendran, MP padang Serai, Kedah. Dihadapkan ke Jawatankuasa Disiplin. Sekadar bertanya, apa kesudahannya? Kes digugur atau 'no further action'?

Kata seorang penyokong tegar PH, yang mahu dikenali sebagai Jemin Ali,
Lantikan Latheefa Koya sebagai Ketua SPRM yang baharu dibuat berdasarkan konsep "Rahmatan Lil Alamin" dan tidak harus dipolitikkan oleh mana-mana pihak.
Syukri Bedul menangis di pagi raya. Kerajaan sepenggal kini dalam genggaman.




Demikianlah Artikel Rakyat Dikencing Lagi Apabila Latheèfa Koya Dilantik Menjadi Ketua Pesuruhjaya SPRM

Sekianlah artikel Rakyat Dikencing Lagi Apabila Latheèfa Koya Dilantik Menjadi Ketua Pesuruhjaya SPRM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rakyat Dikencing Lagi Apabila Latheèfa Koya Dilantik Menjadi Ketua Pesuruhjaya SPRM dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/06/rakyat-dikencing-lagi-apabila-latheefa.html

Subscribe to receive free email updates: