Jualan Daging Lembu Harapan Kedah Dan Selangor Indah Khabar Dari Rupa

Jualan Daging Lembu Harapan Kedah Dan Selangor Indah Khabar Dari Rupa - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jualan Daging Lembu Harapan Kedah Dan Selangor Indah Khabar Dari Rupa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jualan Daging Lembu Harapan Kedah Dan Selangor Indah Khabar Dari Rupa
link : Jualan Daging Lembu Harapan Kedah Dan Selangor Indah Khabar Dari Rupa

Baca juga


Jualan Daging Lembu Harapan Kedah Dan Selangor Indah Khabar Dari Rupa



Kerajaan PH Selangor dan Kedah buat jualan harapan jual daging lembu sempena Aidil Fitri tiru sebiji macam BN buat dulu.

PH Selangor dan Kedah masing-masing buat jualan harapan daging lembu sebanyal RM29.50 dan RM30 sekilogram, sedangkan harga pasaran sekarang adalah di antara  RM30 hingga RM34. Maksima jimat sekalipun RM4 dengan beratur panjang.

Semasa Kerajaan BN Kedah buat pada tahun 2017, harga daging pasaran adalah RM32, masa jualan Festival Daging Barakah semperna Aidilfitri baru RM24 sahaja. Penjimatan sehingga RM8!

Kesimpulannya, Kerajaan PH hendak tiru BN tapi harga promosi yang ditawarkan masih kedekut.




Demikianlah Artikel Jualan Daging Lembu Harapan Kedah Dan Selangor Indah Khabar Dari Rupa

Sekianlah artikel Jualan Daging Lembu Harapan Kedah Dan Selangor Indah Khabar Dari Rupa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jualan Daging Lembu Harapan Kedah Dan Selangor Indah Khabar Dari Rupa dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/06/jualan-daging-lembu-harapan-kedah-dan.html

Subscribe to receive free email updates: