Nak Tarik Gamers Sebagai Pengundi Baru Tidak Perlulah @SyedSaddiq Main Game Dalam Pejabat

Nak Tarik Gamers Sebagai Pengundi Baru Tidak Perlulah @SyedSaddiq Main Game Dalam Pejabat - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nak Tarik Gamers Sebagai Pengundi Baru Tidak Perlulah @SyedSaddiq Main Game Dalam Pejabat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nak Tarik Gamers Sebagai Pengundi Baru Tidak Perlulah @SyedSaddiq Main Game Dalam Pejabat
link : Nak Tarik Gamers Sebagai Pengundi Baru Tidak Perlulah @SyedSaddiq Main Game Dalam Pejabat

Baca juga


Nak Tarik Gamers Sebagai Pengundi Baru Tidak Perlulah @SyedSaddiq Main Game Dalam Pejabat



Kita faham apabila tersebar gambar Menteri Belia Dan Sukaneka bermain 'game' di pejabat. Tujuan beliau adalah untuk menarik minat anak muda dari golongan komuniti 'e-sport'.

Mantan Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama juga bermain permainan 'Call of Duty' semasa berkempen Obamacare untuk jawatan Presiden.

Jadi tidak hairanlah apabila Pakatan Harapan ingin menurunkan had umur pengundi kepada 18 tahun untuk menarik golongan 'gamers' atau 'e-sport' ini.

Walau bagaimanapun, Rakyat Parlimen Muar perlukan Ahli Parlimen mereka yang bekerja untuk mereka bukannya hanya tahu bermain permainan elektronik semata-mata. 

Inilah bahananya bila budak dilantik sebagai Ahli Parlimen dan Menteri. Waktu kerja main game kah? Atau waktu main game guna elektrik dan televisyen yang dibeli dan dibayar guna dana awam?

Aduan boleh dibuat di biro aduan Jabatan Perdana Menteri terhadap salah laku Menteri yang bermain permainan elektronik di tempat kerja menggunakan harta kerajaan untuk kepentingan peribadi.


Demikianlah Artikel Nak Tarik Gamers Sebagai Pengundi Baru Tidak Perlulah @SyedSaddiq Main Game Dalam Pejabat

Sekianlah artikel Nak Tarik Gamers Sebagai Pengundi Baru Tidak Perlulah @SyedSaddiq Main Game Dalam Pejabat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nak Tarik Gamers Sebagai Pengundi Baru Tidak Perlulah @SyedSaddiq Main Game Dalam Pejabat dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/10/nak-tarik-gamers-sebagai-pengundi-baru.html

Subscribe to receive free email updates: