BEKERJASAMA DENGAN ANUAR UNTUK BUBAR PARLIMEN ?

BEKERJASAMA DENGAN ANUAR UNTUK BUBAR PARLIMEN ? - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BEKERJASAMA DENGAN ANUAR UNTUK BUBAR PARLIMEN ?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BEKERJASAMA DENGAN ANUAR UNTUK BUBAR PARLIMEN ?
link : BEKERJASAMA DENGAN ANUAR UNTUK BUBAR PARLIMEN ?

Baca juga


BEKERJASAMA DENGAN ANUAR UNTUK BUBAR PARLIMEN ?

 JENAKA AKHIR ZAMAN

Apa lagi alasan yang sesuai selain mengatakan kerjasana dengan Nuar brahim adalah untuk bubar parlimen ? adalah jawapan atau alasan jenaka besar.

Jika diteliti jawapan pimpinan UMNO tentang kerjasana anggota UMNO tertentu dengan Nuar Brahim sebagai tidak dapat dihalang, adalah jawapan yang tersangat lemah.

Jika jawapan muslihat untuk bubar Parlimen rasanya itu tidak menesabah,kerana Muhyiddin adalah lah orang berfikir panjang tentang suasana politik tanah air.

Muhyidding bukalah orang yang cepat cemas, kerana keputusan pilihanraya atau tidak  sudah berada di dalam pengetahuannya dan tak perlu diteka-teki.

Apa yang jelad ada para pemimpin yang memang akrab dengan Nuar, oleh itu PAS perlu memahaminya.



Demikianlah Artikel BEKERJASAMA DENGAN ANUAR UNTUK BUBAR PARLIMEN ?

Sekianlah artikel BEKERJASAMA DENGAN ANUAR UNTUK BUBAR PARLIMEN ? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BEKERJASAMA DENGAN ANUAR UNTUK BUBAR PARLIMEN ? dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/09/bekerjasama-dengan-anuar-untuk-bubar.html

Subscribe to receive free email updates: