Polis dedah punca sebenar kematian guru wanita

Polis dedah punca sebenar kematian guru wanita - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Polis dedah punca sebenar kematian guru wanita, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Polis dedah punca sebenar kematian guru wanita
link : Polis dedah punca sebenar kematian guru wanita

Baca juga


Polis dedah punca sebenar kematian guru wanita

ALOR SETAR - Polis Kedah mendedahkan tiada unsur jenayah dalam kematian guru wanita ditemui dalam keadaan tertiarap atas katil di rumahnya di Kampung Banggol, Jeneri, Sik, petang semalam.

Ketua Polis Kedah, Datuk Zainuddin Yaacob, hasil bedah siasat di Hospital Sultanah Bahiyah di sini mendedahkan punca kematian guru wanita itu disebabkan kegagalan arteri jantung.

"Tiada kecederaan lain pada tubuh mangsa dan kes diklasifikasikan sebagai kematian mengejut," katanya.

Semalam Sinar Harian melaporkan seorang guru sekolah rendah, Fauziah Yop, 46, ditemui mati dalam keadaan tertiarap di atas katil rumahnya kira-kira jam 1.30 petang.

Kejadian disedari anak bongsunya yang pulang dari sekolah sebelum mennemui mangsa dalam keadaan kaku.


Demikianlah Artikel Polis dedah punca sebenar kematian guru wanita

Sekianlah artikel Polis dedah punca sebenar kematian guru wanita kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Polis dedah punca sebenar kematian guru wanita dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/10/polis-dedah-punca-sebenar-kematian-guru.html

Subscribe to receive free email updates: