Guru wanita maut, kereta dipandu suami langgar tiang

Guru wanita maut, kereta dipandu suami langgar tiang - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Guru wanita maut, kereta dipandu suami langgar tiang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Guru wanita maut, kereta dipandu suami langgar tiang
link : Guru wanita maut, kereta dipandu suami langgar tiang

Baca juga


Guru wanita maut, kereta dipandu suami langgar tiang

maut selepas kereta dinaikinya terbabas dan melanggar tiang elektrik di Kilometer 18 Jalan Jerantut-Benta di sini, semalam.

Ketua Polis daerah, Superintenden Mazlan Hassan berkata, kejadian kira-kira pukul 6 petang itu berlaku, Nur Syairah Nadiah Samsudin, 27, dalam perjalanan dari arah Jerantut ke Benta bersama suaminya yang memandu kereta berkenaan.

"Ketika mengambil selekoh kereta jenis Perodua Axia yang dinaiki mangsa terbabas ke kanan jalan dan terlanggar tiang elektrik.

"Akibat daripada kemalangan menyebabkan penumpang hadapan sebelah kiri meninggal dunia di tempat kejadian manakala pemandu mengalami kecederaan,"katanya di sini hari ini.

Menurutnya, mayat mangsa dibawa ke Hospital Jerantut untuk bedah siasat manakala mangsa yang cedera dirawat di Hospital yang sama.

Katanya, kes ini disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalam 1987 dan siasatan masih diteruskan.

Sumber - UTUSAN ONLINE


Demikianlah Artikel Guru wanita maut, kereta dipandu suami langgar tiang

Sekianlah artikel Guru wanita maut, kereta dipandu suami langgar tiang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Guru wanita maut, kereta dipandu suami langgar tiang dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/09/guru-wanita-maut-kereta-dipandu-suami.html

Subscribe to receive free email updates: