Kedai Sukan Dibuka Di Pokok Sena Kawasan Ahli Parlimen Rahmatan Lil Alamin

Kedai Sukan Dibuka Di Pokok Sena Kawasan Ahli Parlimen Rahmatan Lil Alamin - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kedai Sukan Dibuka Di Pokok Sena Kawasan Ahli Parlimen Rahmatan Lil Alamin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kedai Sukan Dibuka Di Pokok Sena Kawasan Ahli Parlimen Rahmatan Lil Alamin
link : Kedai Sukan Dibuka Di Pokok Sena Kawasan Ahli Parlimen Rahmatan Lil Alamin

Baca juga


Kedai Sukan Dibuka Di Pokok Sena Kawasan Ahli Parlimen Rahmatan Lil Alamin



Kementerian Kewangan telah meluluskan permohonan Sport Toto untuk memindahkan kedai sukan mereka di Alor Setar ke Parlimen Mahfuz Omar, di Pokok Sena. 

Kedai sukan yang berkenaan terletak di area Taman Angsana, DUN Bukit Lada, kawasan majoriti Melayu. Inilah pertama kali dalam sejarah Pokok Sena mempunyai kedai sukan bertaraf Sport Toto.

Tidak dapat dipastikan kenapa diluluskan kedai sukan di tempat Melayu. Mungkin Kementerian Kewangan di bawah Lim Guan Eng untuk mengalakkan Masyarakat Melayu dengan gaya hidup sihat. Pemimpin PAN seperti Mahfuz Omar akan mengelarkan gaya hidup ini sebagai Rhamatan Lil Alamin.


Demikianlah Artikel Kedai Sukan Dibuka Di Pokok Sena Kawasan Ahli Parlimen Rahmatan Lil Alamin

Sekianlah artikel Kedai Sukan Dibuka Di Pokok Sena Kawasan Ahli Parlimen Rahmatan Lil Alamin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kedai Sukan Dibuka Di Pokok Sena Kawasan Ahli Parlimen Rahmatan Lil Alamin dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/07/kedai-sukan-dibuka-di-pokok-sena.html

Subscribe to receive free email updates: