Isu Tutup Sekolah Di Pasir Gudang, ADUN PKR Semerah Memang Bodoh Atau Buat-Buat Bodoh?

Isu Tutup Sekolah Di Pasir Gudang, ADUN PKR Semerah Memang Bodoh Atau Buat-Buat Bodoh? - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Isu Tutup Sekolah Di Pasir Gudang, ADUN PKR Semerah Memang Bodoh Atau Buat-Buat Bodoh?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Isu Tutup Sekolah Di Pasir Gudang, ADUN PKR Semerah Memang Bodoh Atau Buat-Buat Bodoh?
link : Isu Tutup Sekolah Di Pasir Gudang, ADUN PKR Semerah Memang Bodoh Atau Buat-Buat Bodoh?

Baca juga


Isu Tutup Sekolah Di Pasir Gudang, ADUN PKR Semerah Memang Bodoh Atau Buat-Buat Bodoh?


Memang betul apa yang orang cakap, bengap denfan bodoh ni bukan boleh dibuat-buat. Berkatalah ADUN PKR Semerah, Mohd Khuzzan Abu Bakar, baca The Star, di sini,
Kita akan pindahkan pelajar yang kelasnya di tingkat atas ke tingkat bawah kerana kebanyakan pelajar yang mengalami simptom-simpton adalah dari tingkat tiga dan tingkat empat.
Mungkin pepindahan pelajar dari tingkat tiga dan empat sekolah berkenaan ke tingkat bawah, boleh menghalang pencemaran udara dari menghampiri pelajar-pelajar sekolah. 

Mungkin ADUN Semerah boleh mencadangkan agar pihak sekolah dapat menutup laluan tangga bagi menghalang udara tercemar dari turun melalui tangga.



Isu pencemaran udara ini turut mendatangkan kemarahan Mantan Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak. Beliau dipetik berkata,




Demikianlah Artikel Isu Tutup Sekolah Di Pasir Gudang, ADUN PKR Semerah Memang Bodoh Atau Buat-Buat Bodoh?

Sekianlah artikel Isu Tutup Sekolah Di Pasir Gudang, ADUN PKR Semerah Memang Bodoh Atau Buat-Buat Bodoh? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Isu Tutup Sekolah Di Pasir Gudang, ADUN PKR Semerah Memang Bodoh Atau Buat-Buat Bodoh? dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/06/isu-tutup-sekolah-di-pasir-gudang-adun.html

Subscribe to receive free email updates: