Alahai Tun, Perkara Kecil Pun Nak U-Turn? Thanos Dan Thor Sajapun

Alahai Tun, Perkara Kecil Pun Nak U-Turn? Thanos Dan Thor Sajapun - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Alahai Tun, Perkara Kecil Pun Nak U-Turn? Thanos Dan Thor Sajapun, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Alahai Tun, Perkara Kecil Pun Nak U-Turn? Thanos Dan Thor Sajapun
link : Alahai Tun, Perkara Kecil Pun Nak U-Turn? Thanos Dan Thor Sajapun

Baca juga


Alahai Tun, Perkara Kecil Pun Nak U-Turn? Thanos Dan Thor Sajapun

27 Jun 2019:


28 Jun 2019:


29 Jun 2019:


Agak mengelikan hati apabila perkara kecil seperti watak kegemaran dalam filem Avengers:Endgame, Tun Dr Mahathir boleh buat u-turn. 27 Jun 2019, pilih Thanos. 28 Jun 2019, pilih Thor. Apabila ramai yang pertikai yang mana satu, Tun bagi penekanan pada Thor pada 29 Jun 2019.

Siapapun pilihan Tun tak pentingpun. Rakyat masih lagi tersepit dengan ekonomi yang sangat mencabar, harga barang masih tinggi, tukaran wang asing masih tinggi berbanding Malaysia dan peluang pekerjaan masih suram (mungkin kecuali untuk warga Afrika). Jadi suka hati Tun lah nak pilih siapapun.

Kesimpulannya, to recap,




Demikianlah Artikel Alahai Tun, Perkara Kecil Pun Nak U-Turn? Thanos Dan Thor Sajapun

Sekianlah artikel Alahai Tun, Perkara Kecil Pun Nak U-Turn? Thanos Dan Thor Sajapun kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Alahai Tun, Perkara Kecil Pun Nak U-Turn? Thanos Dan Thor Sajapun dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/06/alahai-tun-perkara-kecil-pun-nak-u-turn.html

Subscribe to receive free email updates: