Dari Balai Bomba Ke Klinik Kesihatan, Dulu Tiada, Sekarang Ada, Sungguh Seram #PRKRantau

Dari Balai Bomba Ke Klinik Kesihatan, Dulu Tiada, Sekarang Ada, Sungguh Seram #PRKRantau - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dari Balai Bomba Ke Klinik Kesihatan, Dulu Tiada, Sekarang Ada, Sungguh Seram #PRKRantau, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dari Balai Bomba Ke Klinik Kesihatan, Dulu Tiada, Sekarang Ada, Sungguh Seram #PRKRantau
link : Dari Balai Bomba Ke Klinik Kesihatan, Dulu Tiada, Sekarang Ada, Sungguh Seram #PRKRantau

Baca juga


Dari Balai Bomba Ke Klinik Kesihatan, Dulu Tiada, Sekarang Ada, Sungguh Seram #PRKRantau


Calon PKR DUN Rantau, Dr Streram sebelum ini berkata "tidak ada satu pun kemudahan awam di Rantau". Manakala Anwar Ibrahim Presiden PKR yang juga Ahli Parlimen Port Dickson pula berkata "Mad Hasan gagal bawa pembangunan ke Rantau walaupun jadi MB selama 3 penggal".

Hari ini setelah kempen rasmi PRK Rantau bermula, Streram berkata "pasar awam Rantau walaupun dalam keadaan baik perlu dinaikkan taraf". Beliau juga berkata, "Rantau tidak perlukan hospital baru cuma Klinik Kesihatan Rantau juga perlu dinaikkan taraf".

Mungkin pakar bius ini ada masalah penglihatan. Jika dahulu Balai Bomba Rantau yang dikatakan tiada sebelum ini, kini sudah ada dan akan dirasmikan bulan depan. Sungguh cepat pembangunan di Rantau. Amat seram.


Demikianlah Artikel Dari Balai Bomba Ke Klinik Kesihatan, Dulu Tiada, Sekarang Ada, Sungguh Seram #PRKRantau

Sekianlah artikel Dari Balai Bomba Ke Klinik Kesihatan, Dulu Tiada, Sekarang Ada, Sungguh Seram #PRKRantau kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dari Balai Bomba Ke Klinik Kesihatan, Dulu Tiada, Sekarang Ada, Sungguh Seram #PRKRantau dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/03/dari-balai-bomba-ke-klinik-kesihatan.html

Subscribe to receive free email updates: