Natijah Apabila Admin Medsos Menteri Tersalah Akaun

Natijah Apabila Admin Medsos Menteri Tersalah Akaun - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Natijah Apabila Admin Medsos Menteri Tersalah Akaun, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Natijah Apabila Admin Medsos Menteri Tersalah Akaun
link : Natijah Apabila Admin Medsos Menteri Tersalah Akaun

Baca juga


Natijah Apabila Admin Medsos Menteri Tersalah Akaun





Pagi tadi, Menteri Pendidikan, Dr Maszlee Malik 'kemaluan' besar apabila akaun Twitter beliau memaparkan 3 status kicauan (tweet) yang agak pelik. Kejadian dipercayai dimuatnaik mungkin oleh pengendali media sosial  (medsos) atau pembantu peribadi beliau sendiri

Ketiga-tiga status kicauan pelik berkenaan dimuatnaik menerusi perisian 'android' manakala permohonan maaf pula dibuat melaui perisian 'iPhone'. Tidak ada apa yang salah dengan status-status berkenaan. Cumanya, cara mengatasi 'kemaluan' berkenaan agak kurang tepat. Apa yang dilakukan oleh Menteri berkenaan adalah dengan mendakwa akaun Twitter beliau digodam dan masalah berkenaan telah diatasi dengan segera.

Menteri berkenaan sepatutnya membuat pengakuan sebenar dan tidak menipu Rakyat. Taktik lapuk mendakwa akaun digodam amat tidak masuk akal. Akaun media sosial Twitter dan Facebook mempunyai sistem keselamatan antara terbaik di dunia. Cakap sahaja sebenarnya pengendali akaun medsos beliau tersalah kemaskini status. Tidak perlu berbohong kepada Rakyat. Kami tidak bodoh dan sijil SRP, SPM, Diploma dan Ijazah adalah tulen.


Demikianlah Artikel Natijah Apabila Admin Medsos Menteri Tersalah Akaun

Sekianlah artikel Natijah Apabila Admin Medsos Menteri Tersalah Akaun kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Natijah Apabila Admin Medsos Menteri Tersalah Akaun dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/02/natijah-apabila-admin-medsos-menteri.html

Subscribe to receive free email updates: