MANTAN PM MASIH UNGGUL DAN DISUKAI RAMAI

MANTAN PM MASIH UNGGUL DAN DISUKAI RAMAI - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MANTAN PM MASIH UNGGUL DAN DISUKAI RAMAI, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MANTAN PM MASIH UNGGUL DAN DISUKAI RAMAI
link : MANTAN PM MASIH UNGGUL DAN DISUKAI RAMAI

Baca juga


MANTAN PM MASIH UNGGUL DAN DISUKAI RAMAI






Kuantan, 27.12.2018 - Tinjauan dibuat terhadap facebook Najib Razak dan mendapati laman media sosial milik mantan PM berkenaan masih unggul dan disukai ramai.

Dengan mendapat seramai 3,604,708 likers dan 3,590,997 followers, page Najib Razak jadi antara laman facebook politikus yang paling digemari ramai.

Page Tun Dr. Mahathir mendapat 2,351,577 manakala Anwar Ibrahim 1,822,583 dan Lim Guan Eng hanya mendapat 679,066 like.





Berbanding dengan page Tun Dr. Mahathir, posting di page Nazib Razak juga menerima lebih banyak like. komen dan share. Mungkin saja kerana isu yang ditulis dipostingnya adalah isu berkaitan rakyat. Mengenai kesusahan dan keluh-kesah rakyat berbanding dengan posting di page Tun Dr. Mahathir yang lebih banyak menceritakan kisah peribadinya...mesyuarat..pertemuan dengan tokoh asing..perjalanan menaiki kenderaan mewah dan jet kerajaan dan tidak mengenai kesusahan dan pembelaan rakyat.

Pada suatu waktu dulu, page Najib Razak banyak menerima kecaman dan serangan peribadi dari individu yang kemungkinan cybertrooper yang diupah, namun kini segalanya sudah berubah. Mungkin mereka sudah insaf dan sedar bahawa mereka dipihak yang salah selama ini.

Apapun, ramai yang kami temui memberi pandangan bahawa page Najib Razak sangat prihatin kepada kesusahan rakyat serta membawa soal politik dan ekonomi semasa dengan fakta jelas dan bernas.


Demikianlah Artikel MANTAN PM MASIH UNGGUL DAN DISUKAI RAMAI

Sekianlah artikel MANTAN PM MASIH UNGGUL DAN DISUKAI RAMAI kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MANTAN PM MASIH UNGGUL DAN DISUKAI RAMAI dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/12/mantan-pm-masih-unggul-dan-disukai-ramai.html

Subscribe to receive free email updates: