Ditekan Kapatalis Minyak, Harga Minyak Tidak Turun Menjelang Tahun Baru 2019

Ditekan Kapatalis Minyak, Harga Minyak Tidak Turun Menjelang Tahun Baru 2019 - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ditekan Kapatalis Minyak, Harga Minyak Tidak Turun Menjelang Tahun Baru 2019, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ditekan Kapatalis Minyak, Harga Minyak Tidak Turun Menjelang Tahun Baru 2019
link : Ditekan Kapatalis Minyak, Harga Minyak Tidak Turun Menjelang Tahun Baru 2019

Baca juga


Ditekan Kapatalis Minyak, Harga Minyak Tidak Turun Menjelang Tahun Baru 2019



Selamat Tahun Baru 2019. Bangun pagi esok, Kerajaan Malaysia masih lagi Pakatan Harapan. Menjelang tahun baru penyokong-penyokong basah kuyup dikencing Kerajaan Malaysia Baharu.

Harga minyak masih tidak turun. Janji Kerajaan Pakatan Harapan untuk menetapkan harga petroleum secara mingguan, seperti yang dilakukan oleh Kerajaan Barisan Nasional terdahulu masih belum dikotakan. 

Ini memandangkan desakan daripada kumpulan kapitalis minyak sehingga memaksa keputusan kabinet diperlukan. Nampak gayanya kepentingan kapatalis dijaga rapi berbanding Rakyat Marhaen.


Demikianlah Artikel Ditekan Kapatalis Minyak, Harga Minyak Tidak Turun Menjelang Tahun Baru 2019

Sekianlah artikel Ditekan Kapatalis Minyak, Harga Minyak Tidak Turun Menjelang Tahun Baru 2019 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ditekan Kapatalis Minyak, Harga Minyak Tidak Turun Menjelang Tahun Baru 2019 dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/12/ditekan-kapatalis-minyak-harga-minyak.html

Subscribe to receive free email updates: