Apa Ni Tommy Tomato, Belum Bermula Sudah Berakhir

Apa Ni Tommy Tomato, Belum Bermula Sudah Berakhir - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Apa Ni Tommy Tomato, Belum Bermula Sudah Berakhir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Apa Ni Tommy Tomato, Belum Bermula Sudah Berakhir
link : Apa Ni Tommy Tomato, Belum Bermula Sudah Berakhir

Baca juga


Apa Ni Tommy Tomato, Belum Bermula Sudah Berakhir



Apa guna Kerajaan Malaysia baharu lantik Tommy Toamato ehh salah, Thomas sebagai Peguam Negara jika kes-kes pendakwaan terhadap DS Najib Tun Razak diantiknya peguam lain untuk mengetuai pendakwaan. 

Fakta menarik bagi kes 1MDB adalah Kertas Siasatan pun belum lengkap dan diserahkan kepada Jabatan Peguam Negara, Peguam Negara sudah melantik TS Gopal Sri Ram sebagai Ketua Pasukan Pendakwaan.

Ketiadaan Kertas Suasatan bermaksud TIADA kertas pendakwaan yang kononnya sudah tersedia sejak zaman TS Gani Patail seperti mana dicanang-canang oleh Tun Dr Mahathir sewaktu kempen PRU14 yang lepas.

Ayat yang terakhir Kenyataan Media di atas yang berbunyi, “komitmen kami untuk mendakwa mereka yang bertanggungjawab dalam kleptokrasi terbesar dalam sejarah dunia” seolah-olah telah menjatuhkan hukuman sebelum dibicarakan.

Proses mahkamah adalah untuk menegakkan keadilan dengan mencari kebenaran yang sebenar dan bukannya untuk menghukum. Tidak salah kalau kita katakan bahawa Kerajaan PH terbentuk dari hasil fitnah yang maha dasyat kerana memainkan isu 1MDB dan DS Najib Tun Razak tanoa bukti.


Demikianlah Artikel Apa Ni Tommy Tomato, Belum Bermula Sudah Berakhir

Sekianlah artikel Apa Ni Tommy Tomato, Belum Bermula Sudah Berakhir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Apa Ni Tommy Tomato, Belum Bermula Sudah Berakhir dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/08/apa-ni-tommy-tomato-belum-bermula-sudah.html

Subscribe to receive free email updates: