Mat Sabu Minta DS @NajibRazak Ulang Perkataan Badut Dalam Parlimen, Kartunlah Menteri Pertahanan Malaysia

Mat Sabu Minta DS @NajibRazak Ulang Perkataan Badut Dalam Parlimen, Kartunlah Menteri Pertahanan Malaysia - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mat Sabu Minta DS @NajibRazak Ulang Perkataan Badut Dalam Parlimen, Kartunlah Menteri Pertahanan Malaysia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mat Sabu Minta DS @NajibRazak Ulang Perkataan Badut Dalam Parlimen, Kartunlah Menteri Pertahanan Malaysia
link : Mat Sabu Minta DS @NajibRazak Ulang Perkataan Badut Dalam Parlimen, Kartunlah Menteri Pertahanan Malaysia

Baca juga


Mat Sabu Minta DS @NajibRazak Ulang Perkataan Badut Dalam Parlimen, Kartunlah Menteri Pertahanan Malaysia


Kita dapat merasakan bahawa Menteri Pertahanan seorang yang amat keliru. Selalunya, orang mengadu serangan atau komen yang dibuat di dalam Parlimen sebagai seperti pepatah English, 'hitting below the belt'.

Ini disebabkan apa-apa (melainkan empat perkara spesifik) yang disebut di dalam Dewan Rakyat tidak boleh disaman kerana kekebalan Parlimen itu sendiri.

Mat Sabu pula terbalik orangnya. Mana tidaknya. Beliau mencabar DS Najib Tun Razak sebaliknya. Beliu mencabar mantan Perdana Menri mengulang kenyataan bahawa Mat Sabu adalah badut (joker) di dalam Dewan Rakyat.

Kalau DS Najib Tun Razak mengulang di dalam Dewan sekalipun, kenyataan YB Pekan bahawa Menteri Pertahanan seorang badut akan di rekodkan untuk selama-lamanya di dalam Hansard Parlimen! Apa faedahnya?

Kesimpulannya, mmang kartun dan badut lah Menteri Pertahanan Malaysia.


Demikianlah Artikel Mat Sabu Minta DS @NajibRazak Ulang Perkataan Badut Dalam Parlimen, Kartunlah Menteri Pertahanan Malaysia

Sekianlah artikel Mat Sabu Minta DS @NajibRazak Ulang Perkataan Badut Dalam Parlimen, Kartunlah Menteri Pertahanan Malaysia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mat Sabu Minta DS @NajibRazak Ulang Perkataan Badut Dalam Parlimen, Kartunlah Menteri Pertahanan Malaysia dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/07/mat-sabu-minta-ds-najibrazak-ulang.html

Subscribe to receive free email updates: