SAH Zahid Presiden baharu UMNO (Kubur Kata Mari untuk UMNO)

SAH Zahid Presiden baharu UMNO (Kubur Kata Mari untuk UMNO) - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SAH Zahid Presiden baharu UMNO (Kubur Kata Mari untuk UMNO), kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SAH Zahid Presiden baharu UMNO (Kubur Kata Mari untuk UMNO)
link : SAH Zahid Presiden baharu UMNO (Kubur Kata Mari untuk UMNO)

Baca juga


SAH Zahid Presiden baharu UMNO (Kubur Kata Mari untuk UMNO)


KUALA LUMPUR : Sah. Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi adalah Presiden UMNO yang baharu.
Ia selepas Ahli Parlimen Bagan Datuk itu berjaya memperoleh 93 undi setakat jam 9.23 malam , sekali gus menewaskan empat pesaingnya.
Ahmad Zahid menewaskan dua nama besar dalam UMNO iaitu, bekas Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin yang juga Ahli Parlimen Rembau yang memperoleh 51 undi.
Manakala veteran UMNO selaku Ahli Parlimen Gua Musang hanya mendapat 23 undi.
Dua lagi pencabar kerusi berkenaan yang dilabel calon ikan bilis iaitu ahli UMNO Bahagian Bandar Tun Razak Mohamed Iqbal Maricair dan ahli UMNO Bahagian Iskandar Puteri, Mohd Yusof Musa@Jamaluddin, masing-masing belum memperoleh sebarang undi.


Demikianlah Artikel SAH Zahid Presiden baharu UMNO (Kubur Kata Mari untuk UMNO)

Sekianlah artikel SAH Zahid Presiden baharu UMNO (Kubur Kata Mari untuk UMNO) kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SAH Zahid Presiden baharu UMNO (Kubur Kata Mari untuk UMNO) dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/06/sah-zahid-presiden-baharu-umno-kubur.html

Subscribe to receive free email updates: