Cerita Sebenar Video Penjelasan @AzminAli Tentang Skandal Ijok Di DUN Selangor

Cerita Sebenar Video Penjelasan @AzminAli Tentang Skandal Ijok Di DUN Selangor - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Cerita Sebenar Video Penjelasan @AzminAli Tentang Skandal Ijok Di DUN Selangor, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Cerita Sebenar Video Penjelasan @AzminAli Tentang Skandal Ijok Di DUN Selangor
link : Cerita Sebenar Video Penjelasan @AzminAli Tentang Skandal Ijok Di DUN Selangor

Baca juga


Cerita Sebenar Video Penjelasan @AzminAli Tentang Skandal Ijok Di DUN Selangor


Kata orang hendak berbohong kena lakukan dengan penuh keyakinan. Dengan sedikit drama dan aksi pembohongan akan menjadi nyata. Inilah yang berlaku sewaktu Menteri Besar Selangor melakukan pembentangan skandal Ijok di DUN Selangor.

Video yang tular memaparkan Azmin Ali menikam nikam peta hanya disiarkan pada babak kenyataan Azmin Ali sahaja. Maka macai-macai Pakatan Harapan bersorak gembira menyatakan di laman sosial bahawa Menyeri Besar Selangor telah sekolahkan YB-YB UMNO mengenai geografi Ijok.

Apa yang berlaku, video sslepas itu dipotong. Antara bahagian yang dipotong adalab di.mana ADUN Dengkil mempersoalkan kenapa tidak ada tender terbuka  kenapa tanah tu dijual pada satu pemaju sahaja iaitu Eco World sahaja, kenapa dijual secara terus dan kenapa  harga jualan juga didakwa beliau adalah kurang dari harga pasaran.

Azmin Ali kemudian mengelak untuk menjawab soalan-soalan berkenaan dan Speaker juga menyebelahi Azmin Ali denganmenghalang soalan tersebut dijawab. Apa nak buat Speaker Hannah Yeoh adalah dari Pakatan Harapan. Jadi dakwaan Azmin Ali membentang kebenaran tidaklah betul sebenarnya. Yang pasti melarikan diri dari kebenaran.


Demikianlah Artikel Cerita Sebenar Video Penjelasan @AzminAli Tentang Skandal Ijok Di DUN Selangor

Sekianlah artikel Cerita Sebenar Video Penjelasan @AzminAli Tentang Skandal Ijok Di DUN Selangor kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Cerita Sebenar Video Penjelasan @AzminAli Tentang Skandal Ijok Di DUN Selangor dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/03/cerita-sebenar-video-penjelasan.html

Subscribe to receive free email updates: