Puak Pakatan Harapan Tak Tahu Malu, Ambil Kredit Pemansuhan Tol Oleh Kerajaan Pusat

Puak Pakatan Harapan Tak Tahu Malu, Ambil Kredit Pemansuhan Tol Oleh Kerajaan Pusat - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Puak Pakatan Harapan Tak Tahu Malu, Ambil Kredit Pemansuhan Tol Oleh Kerajaan Pusat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Puak Pakatan Harapan Tak Tahu Malu, Ambil Kredit Pemansuhan Tol Oleh Kerajaan Pusat
link : Puak Pakatan Harapan Tak Tahu Malu, Ambil Kredit Pemansuhan Tol Oleh Kerajaan Pusat

Baca juga


Puak Pakatan Harapan Tak Tahu Malu, Ambil Kredit Pemansuhan Tol Oleh Kerajaan Pusat





Susah kalau manusia jenis tidak tahu malu, muka tebal macam kulit biawak yang suka mengambil kredit daripada usaha orang lain. Perdana Menteri, DS Mohd Najib Tun Razak sewaktu pembentangan Bajet 2018 telah mengumumkan pemansuhan tol bagi 4 plaza tol, dua daripadanya adalah Tol Batu Tiga dan Tol Sungai Rasau di Shah Alam berkuatkuasa pada 01/01/2018.

Satu Malaysia menyaksikan pembentangan Bajet 2018 dan pengumuman pemansuhan tol ini. Namun ini tidak menghalang biawak-biawak hidup berkumpul malam ini berhampiran tol-tol berkenaan untuk mencuri kredit merayakan pemansuhan ini serta mengaku bahawa merekalah yang memansuhkan tol-tol berkenaan. Seperti mana Menteri Besar mereka, begitulah juga penyokong-penyokong mereka. Jenis manusia apakah yang tidak tahu malu ini?

Yang layak meraikan dan.mengambil kredit adalah ahli-ahli dan penyokong-penyokong Barisan Nasional seperti di bawah. Alhamdulillah, legasi dan harta pusaka Tun Dr Mahathir di Lebuhraya Persekutuan ini akan tamat beberapa ketika dari sekarang.








Demikianlah Artikel Puak Pakatan Harapan Tak Tahu Malu, Ambil Kredit Pemansuhan Tol Oleh Kerajaan Pusat

Sekianlah artikel Puak Pakatan Harapan Tak Tahu Malu, Ambil Kredit Pemansuhan Tol Oleh Kerajaan Pusat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Puak Pakatan Harapan Tak Tahu Malu, Ambil Kredit Pemansuhan Tol Oleh Kerajaan Pusat dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2017/12/puak-pakatan-harapan-tak-tahu-malu.html

Subscribe to receive free email updates: