Dua Lelaki Kantoi Pecah Rumah

Dua Lelaki Kantoi Pecah Rumah - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dua Lelaki Kantoi Pecah Rumah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dua Lelaki Kantoi Pecah Rumah
link : Dua Lelaki Kantoi Pecah Rumah

Baca juga


Dua Lelaki Kantoi Pecah Rumah


SELANGOR - Dua orang lelaki berjaya ditangkap apabila orang ramai menyedari perbuatan mereka yang cuba untuk pecah masuk rumah di Batu Caves.

Orang awam yang menangkap mereka memukul suspek sehingga cedera untuk memberi pengajaran atas perbuatan mereka.

Suspek yang melakukan jenayah tersebut tidak dapat dikenal pasti identiti mereka.

Suspek yang ditangkap, diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan lanjut.

Walaupun melakukan jenayah, suspek tetap dilayan seperti Manusia apabila ada salah sorang daripada orang awam memberikan minuman kepada mereka. Editor:Farhana




Demikianlah Artikel Dua Lelaki Kantoi Pecah Rumah

Sekianlah artikel Dua Lelaki Kantoi Pecah Rumah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dua Lelaki Kantoi Pecah Rumah dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2017/12/dua-lelaki-kantoi-pecah-rumah.html

Subscribe to receive free email updates: