Ini Sebab @LimKitSiang Panggil Ketua Pesuruhjaya @SPRMMalaysia Monyet

Ini Sebab @LimKitSiang Panggil Ketua Pesuruhjaya @SPRMMalaysia Monyet - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ini Sebab @LimKitSiang Panggil Ketua Pesuruhjaya @SPRMMalaysia Monyet, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ini Sebab @LimKitSiang Panggil Ketua Pesuruhjaya @SPRMMalaysia Monyet
link : Ini Sebab @LimKitSiang Panggil Ketua Pesuruhjaya @SPRMMalaysia Monyet

Baca juga


Ini Sebab @LimKitSiang Panggil Ketua Pesuruhjaya @SPRMMalaysia Monyet


Sekarang baru kita tahu kenapa Lim Kit Siang menjadi kurang ajar dan tudak beradab dengan mengelarkan Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Dzulkifli Ahmad sebagai monyet. 

Lim Kit Siang beberapa hari lepas membidas Ketua Pesuruhjaya itu dengan mengatakan semua mata turut memerhatikan suruhanjaya tersebut dan sama ada Dzulkifli dapat memimpin badan anti rasuah yang bersih.

Lim Kit Siang dipetik sebagai berkata Dzulkifli harus menyedari bahawa jika beliau bertindak seperti monyet yang mempunyai mata tetapi tidak melihat, ada telinga tetapi tidak mendengar dan ada mulut tetapi tidak berbicara mengenai skandal 1MDB, beliau akan menjadikan SPRM sebagai agensi anti rasuah kleptokratik pertama di dunia.

Rupa-rupanya Lim Kit Siang mahukan Ketua Pesuruhjaya SPRM berkenaan berada di bawah Jawatankuasa Parlimen diketuai oleh pembangkang, dengan alasan suruhanjaya itu akan telus dan terbuk. Bab ini ingin saya katakan bahawa cadangan Lim Kit Siang sebagai kepala bapak dia. Semua orang tahu siapa Ketua Pembangkang di Parlimen? Lim Kit Siang. 

Jadi, sekiranya SPRM diletakkan di bawah pembangkang yang diketuai oleh Lim Kit Siang, maka akan bermaharajalela rasuah di kalangan pembangkang. Bagaimana dengan dua kes rasuah anak Lim Kit Siang iaitu Lim Guan Eng. 

Pastinya Lim Kit Siang akan menggunakan pengaruhnya untuk memaksa SPRM menutup kes rasuah bukan setakat anak beliau malah keseluruhan kes rasuah pembangkang. Seperti kata Rafizi Ramli, Lim kit Siang ni bodoh, bodoh, bodoh.


Demikianlah Artikel Ini Sebab @LimKitSiang Panggil Ketua Pesuruhjaya @SPRMMalaysia Monyet

Sekianlah artikel Ini Sebab @LimKitSiang Panggil Ketua Pesuruhjaya @SPRMMalaysia Monyet kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ini Sebab @LimKitSiang Panggil Ketua Pesuruhjaya @SPRMMalaysia Monyet dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2017/09/ini-sebab-limkitsiang-panggil-ketua.html

Subscribe to receive free email updates: