Cuti Umum sempena kecemerlangan Sukan Sea ke-29 Isnin ini?

Cuti Umum sempena kecemerlangan Sukan Sea ke-29 Isnin ini? - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Cuti Umum sempena kecemerlangan Sukan Sea ke-29 Isnin ini?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Cuti Umum sempena kecemerlangan Sukan Sea ke-29 Isnin ini?
link : Cuti Umum sempena kecemerlangan Sukan Sea ke-29 Isnin ini?

Baca juga


Cuti Umum sempena kecemerlangan Sukan Sea ke-29 Isnin ini?

Tular di media sosial keratan cacatan tidak berkepala berkenaan pengumuman CUTI UMUM bersempena kejayaan cemerlang atlet negara di dalam sukan SEA ke 29.
Keratan cacatan tersebut mendakwa CUTI UMUM tersebut diumumkan pada 4 September 2017 di seluruh negara.

Namun demikian, tiada pengumuman rasmi dilakukan ketika majlis penutupan rasmi Sukan Sea ke-29 oleh YAB Perdana Menteri di Bukit Jalil atau pun di mana-mana media rasmi kerajaan dan juga media arus pedana.

Oleh yang demikian, pengguna-pengguna media sosial diminta lebih berhati-hati dalam menyebarkan perkara yang tidak sahih dan juga berunsur fitnah bagi mengelakkan keharmonian di dalam negara ini terancam


Demikianlah Artikel Cuti Umum sempena kecemerlangan Sukan Sea ke-29 Isnin ini?

Sekianlah artikel Cuti Umum sempena kecemerlangan Sukan Sea ke-29 Isnin ini? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Cuti Umum sempena kecemerlangan Sukan Sea ke-29 Isnin ini? dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2017/08/cuti-umum-sempena-kecemerlangan-sukan.html

Subscribe to receive free email updates: