Sotong @RafiziRamli Kantoi Salah Fakta Lagi, Salah Orang Tuduh Florence Goh

Sotong @RafiziRamli Kantoi Salah Fakta Lagi, Salah Orang Tuduh Florence Goh - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sotong @RafiziRamli Kantoi Salah Fakta Lagi, Salah Orang Tuduh Florence Goh, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sotong @RafiziRamli Kantoi Salah Fakta Lagi, Salah Orang Tuduh Florence Goh
link : Sotong @RafiziRamli Kantoi Salah Fakta Lagi, Salah Orang Tuduh Florence Goh

Baca juga


Sotong @RafiziRamli Kantoi Salah Fakta Lagi, Salah Orang Tuduh Florence Goh


Rafizi Ramli buat hal lagi. Kali ini adalah kesilapan identiti yang tidak boleh dimaafkan. Sebelum ini Rafizi Ramli pernah mendakwa seorang wanita bernama Florence Goh ada kaitan dengan Godfrey Group Ltd, syarikat yang dikatakan membayar RM1.07 juta kepada seorang pelobi Washington. Rafizi Ramli dalam kenyataannya menggunakan nama Cina wanita itu, Goh Siew Boey, syarikat miliknya bersama butiran pendaftaran Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM).

Dalam satu sidang media khas Timbalan Presiden MCA, DS Wee Ka Siong pagi tadi, wanita tersebut Florence Goh berkata tuduhan Rafizi mengancam keluarga dan perniagaannya. Florence Goh memperkenalkan dirinya sebagai pemilik CRT Insights Technologies Sdn Bhd.
"Saya bukan individu itu dan saya tidak ada kaitan dengan mana-mana parti politik. Saya hanya seorang ahli perniagaan, Saya berharap pihak berkuasa akan membantu saya kerana saya tidak bersalah."
Goh Siew Boey hari ini menuntut permohonan maaf daripada Rafizi yang juga wakil rakyat Pandan.


Si Sotong seperti biasa, selepas membuat fitnah ke atas Florence Goh, TS Shahrir Samad dan fitnah ke atas Dato Nor Jaslan, hanya minta maaf. Jangan bagi muka lagi kepada Sotong. Teruskan saman. Tiada maaf bagimu Sotong.


Demikianlah Artikel Sotong @RafiziRamli Kantoi Salah Fakta Lagi, Salah Orang Tuduh Florence Goh

Sekianlah artikel Sotong @RafiziRamli Kantoi Salah Fakta Lagi, Salah Orang Tuduh Florence Goh kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sotong @RafiziRamli Kantoi Salah Fakta Lagi, Salah Orang Tuduh Florence Goh dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2017/05/sotong-rafiziramli-kantoi-salah-fakta.html

Subscribe to receive free email updates: