[KUANTAN] BENGKEL RANAP DIHEMPAP MYVI

[KUANTAN] BENGKEL RANAP DIHEMPAP MYVI - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [KUANTAN] BENGKEL RANAP DIHEMPAP MYVI, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [KUANTAN] BENGKEL RANAP DIHEMPAP MYVI
link : [KUANTAN] BENGKEL RANAP DIHEMPAP MYVI

Baca juga


[KUANTAN] BENGKEL RANAP DIHEMPAP MYVI




Seorang pemilik bengkel membaiki motosikal kerugian lebih RM5,000 apabila bengkelnya di Jalan Haji Ahmad, dekat sini, dirempuh kereta PERODUA Myvi. 

Dalam kejadian jam 7 pagi semalam, kereta itu dinaiki tiga lelaki dipercayai dari arah bandar Kuantan menghala ke kawasan perindustrian Semambu, di sini, sebelum hilang kawalan dan terbabas merempuh bengkel milik mangsa. 

Pemilik bengkel, Au Yong Junbin, 32, berkata dia dimaklumkan kejadian itu oleh pemilik premis berhampiran. 

"Ketika saya sampai, kereta (Myvi) kosong, ...tidak ada pemandu atau penumpang, saya rasa mereka lari selepas kejadian. 

"Kereta dalam keadaan terbalik dan ada kesan kerosakan pada beberapa bahagian kereta itu. 

"Saya rasa dia (pemandu) ini mabuk dan bawa laju sebelum terbabas ke bengkel milik saya ini," katanya ketika ditemui di sini, hari ini. 

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuantan, Asisten Komisioner Abdul Aziz Salleh, ketika dihubungi sebentar tadi mengesahkan menerima laporan daripada pemilik bengkel itu. 

"Kita akan siasat kes ini mengikut Seksyen 42 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987 dan saya difahamkan kereta terbabit tiada cukai jalan. 

"Kami akan kesan pemilik asal kenderaan ini berdasarkan maklumat yang ada bagi melengkapkan siasatan," katanya.




Demikianlah Artikel [KUANTAN] BENGKEL RANAP DIHEMPAP MYVI

Sekianlah artikel [KUANTAN] BENGKEL RANAP DIHEMPAP MYVI kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [KUANTAN] BENGKEL RANAP DIHEMPAP MYVI dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2017/05/kuantan-bengkel-ranap-dihempap-myvi.html

Subscribe to receive free email updates: