Hebat Tertuduh Jenayah Berada Di Billboard Ampang

Hebat Tertuduh Jenayah Berada Di Billboard Ampang - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hebat Tertuduh Jenayah Berada Di Billboard Ampang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hebat Tertuduh Jenayah Berada Di Billboard Ampang
link : Hebat Tertuduh Jenayah Berada Di Billboard Ampang

Baca juga


Hebat Tertuduh Jenayah Berada Di Billboard Ampang


Hebat tertuduh pengubah wang haram di mana kesnya masih dan sedang dibicarakan di mahkamah, Dato Adam Rosly. Boleh pulak letak gambar dekat billboard sebesar-besarnya hingga ke hari ini di simpang tiga berhampiran Hospital Ampang Puteri, Ampang.

ADUN bukan, Ahli Parlimen pun bukan. Ahli Majlis pun bukan. Kakitangan Kerajaan Selangor pun bukan. Dato Selangor pun bukan. Tapi macamana dia boleh pamerkan gambarnya bersama JATA negeri Selangor?

Terang-terang papan iklan itu menyalahi undang-undang dan protokol negeri kerana menyalahguna JATA negeri. Di kawasan yang sibuk di tengah-tengah Ampang pula. Bagaimana MPAJ boleh tidak nampak? Apa ilmu hitam yang si Adam Rosly itu pakai untuk tundukkan MPAJ?


Demikianlah Artikel Hebat Tertuduh Jenayah Berada Di Billboard Ampang

Sekianlah artikel Hebat Tertuduh Jenayah Berada Di Billboard Ampang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hebat Tertuduh Jenayah Berada Di Billboard Ampang dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2017/04/hebat-tertuduh-jenayah-berada-di.html

Subscribe to receive free email updates: