BERSATU Formula kemenangan, Kenyataan Hadi Sifat Peribadi, di Negeri, PAS-PPBM Terus Kerjasama

BERSATU Formula kemenangan, Kenyataan Hadi Sifat Peribadi, di Negeri, PAS-PPBM Terus Kerjasama - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BERSATU Formula kemenangan, Kenyataan Hadi Sifat Peribadi, di Negeri, PAS-PPBM Terus Kerjasama, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BERSATU Formula kemenangan, Kenyataan Hadi Sifat Peribadi, di Negeri, PAS-PPBM Terus Kerjasama
link : BERSATU Formula kemenangan, Kenyataan Hadi Sifat Peribadi, di Negeri, PAS-PPBM Terus Kerjasama

Baca juga


BERSATU Formula kemenangan, Kenyataan Hadi Sifat Peribadi, di Negeri, PAS-PPBM Terus Kerjasama


Formula kemenangan adalah BERSATU

1. Kita melihat jauh di hadapan dan bukan politik untuk esok dan lusa sahaja.

2. Kenyataan TG Hj.Hadi (DS) bersifat peribadi. Ini berdasarkan kesediaan Perhubungan PAS Kelantan melalui Urusetia Penerangan PAS meneruskan kerjasama dengan PPBM.

3. Baru-baru ini Urusetia PAS Kelantan ada menghubungi kita (penerangan PPBM) untuk tujuan sepentas bersama TSMY atau DSMM yang mana program sepentas ini adalah jalan menuju kepada kesefahaman seterusnya kerjasama politik Gagasan Sejahtera dan PPBM.

4. Hari ini, saya sebagai SU Penerangan ada bertanyakan urusetia Penerangan PAS ;- "adakah masih mahu diteruskan program sepentas dengan PPBM berdasarkan kenyataan TGHA?."

5. Pihak penerangan PAS menjawab "YA TERUSKAN. Kita merujuk kepada perbincangaan sebelum ini."

6. Secara jelas dari awal PPBM jalinkan kerjasama dengan Pakatan Harapan melalui formula PH+PPBM.

7. Dan, PPBM dalam usaha untuk jalinkan kerjasama politik dengan PAS dengan formula Gagasan Sejahtera + PPBM.

8. Bermaksud dlm hal ini total formula yang dijalinkan adalah:

(PH+PPBM) + (Blok Sejahtera+PPBM)= Formula kemenangan.

Atau

(3+1) + (2+1) = Mengalahkan rejim BN.

9. Oleh itu, saya merasakan, tempoh masa sebulan yang diberikan kepada PAS untuk membuat keputusan yang konkrit jelas mencukupi.

10. PAS semestinya masak dengan strategi politik dan sedar dengan kejahatan BN.

11. Inshaa Allah, harapan rakyat untuk melihat Malaysia Baru akan terlaksana apabila semua parti (selain BN) bersatu hati dan berkerjasama melalui formula yang disebut diatas.



Demikianlah Artikel BERSATU Formula kemenangan, Kenyataan Hadi Sifat Peribadi, di Negeri, PAS-PPBM Terus Kerjasama

Sekianlah artikel BERSATU Formula kemenangan, Kenyataan Hadi Sifat Peribadi, di Negeri, PAS-PPBM Terus Kerjasama kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BERSATU Formula kemenangan, Kenyataan Hadi Sifat Peribadi, di Negeri, PAS-PPBM Terus Kerjasama dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2017/02/bersatu-formula-kemenangan-kenyataan.html

Subscribe to receive free email updates: