Selepas 22 Tahun Jadi Perdana Menteri, Baru Jejak Kaki Ke Manjoi?

Selepas 22 Tahun Jadi Perdana Menteri, Baru Jejak Kaki Ke Manjoi? - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Selepas 22 Tahun Jadi Perdana Menteri, Baru Jejak Kaki Ke Manjoi?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Selepas 22 Tahun Jadi Perdana Menteri, Baru Jejak Kaki Ke Manjoi?
link : Selepas 22 Tahun Jadi Perdana Menteri, Baru Jejak Kaki Ke Manjoi?

Baca juga


Selepas 22 Tahun Jadi Perdana Menteri, Baru Jejak Kaki Ke Manjoi?



Tidak ada yang istimewanya membaca laporan ceramah Mantan Perdana Menteri selama 22 tahun, ke Kampung Manjoi, Ipoh, Perak seperti yang dilaporkan oleh minion Parti Cap Bunga Raya Bahagian Tambun.

Cumanya, apabila membaca laporan minion bahawa hanya selepas 22 tahun menjadi Perdana Menteri baru menjejakkan kaki ke Manjoi apa maknanya tu. Baru sekarang menjejakkan kaki berceramah di kampung berkenaan untuk tujuan Selamatkan Malaysia?

22 tahun jadi Perdana Menteri, bersarapun sudah lama, kampung Melayu terbesarpun tidak pernah pijak? Apabila hendak mempergunakan orang kampung barulah bersusah payah datang menyembah?


Demikianlah Artikel Selepas 22 Tahun Jadi Perdana Menteri, Baru Jejak Kaki Ke Manjoi?

Sekianlah artikel Selepas 22 Tahun Jadi Perdana Menteri, Baru Jejak Kaki Ke Manjoi? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Selepas 22 Tahun Jadi Perdana Menteri, Baru Jejak Kaki Ke Manjoi? dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2017/01/selepas-22-tahun-jadi-perdana-menteri.html

Subscribe to receive free email updates: