Anda Pasti Terkejut Selepas Tahu Apa Yang Istimewanya Rumah Ini

Anda Pasti Terkejut Selepas Tahu Apa Yang Istimewanya Rumah Ini - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Anda Pasti Terkejut Selepas Tahu Apa Yang Istimewanya Rumah Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Anda Pasti Terkejut Selepas Tahu Apa Yang Istimewanya Rumah Ini
link : Anda Pasti Terkejut Selepas Tahu Apa Yang Istimewanya Rumah Ini

Baca juga


Anda Pasti Terkejut Selepas Tahu Apa Yang Istimewanya Rumah Ini

Siapa sangka rumah yang kelihatan normal dan biasa ini mempunyai sesuatu kelainannya yang tersendiri.

Terletak di Rockport, Massachusetts terdapat sebuah kabin dua bilik yang dibuat sepenuhnya daripada surat khabar, gam dan varnis. Rumah ini dibina oleh Elis Stenman pada tahun 1922, dan beliau tinggal di sana bersama keluarganya selama enam tahun. Selepas Stenman meninggal dunia rumah itu kemudian bertukar menjadi muzium.








Demikianlah Artikel Anda Pasti Terkejut Selepas Tahu Apa Yang Istimewanya Rumah Ini

Sekianlah artikel Anda Pasti Terkejut Selepas Tahu Apa Yang Istimewanya Rumah Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Anda Pasti Terkejut Selepas Tahu Apa Yang Istimewanya Rumah Ini dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2017/01/anda-pasti-terkejut-selepas-tahu-apa.html

Subscribe to receive free email updates: