@AzminAli Ada Sehingga 13 Januari Untuk Minta @JAISelangor Haramkan BR1M

@AzminAli Ada Sehingga 13 Januari Untuk Minta @JAISelangor Haramkan BR1M - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul @AzminAli Ada Sehingga 13 Januari Untuk Minta @JAISelangor Haramkan BR1M, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : @AzminAli Ada Sehingga 13 Januari Untuk Minta @JAISelangor Haramkan BR1M
link : @AzminAli Ada Sehingga 13 Januari Untuk Minta @JAISelangor Haramkan BR1M

Baca juga


@AzminAli Ada Sehingga 13 Januari Untuk Minta @JAISelangor Haramkan BR1M



Sehubungan dengan fatwa yang dikeluarkan oleh Mursyidul Am Parti Cap Bunga Raya bahawa BR1M adalah rasuah, Menteri Besar Selangor, DS Mohamed Azmin Ali bersetuju bahawa program BR1M adalah satu bentuk sogokan. Nasib Menteri Besar Selangor adalah baik. Ini berikutan tindakan Kerajaan untuk melanjutkan tempoh pendaftaran dan kemaskini maklumat BR1M kepa 13 Januari depan. 

Menteri Besar Selangor mempunyai masa untuk meminta Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) untuk mengeluarkan fatwa dan mengezetkan pengharaman BR1M sesuai dengan fatwa Mursyidul Am Parti Cap Bunga Raya yang dipersetujuinya. Azmin Ali juga boleh segera melaporkan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) agar tindakan dapat diambil ke atas Kerajaan Pusat dan semua nama-nama penerima BR1M di negeri Selangor dapat dikeluarkan.

Bayangkan berapa banyak Kerajaan Pusat boleh berjimat dengan tindakan Menteri Besar Selangor ini. Ini kerana negeri penerima terbesar BR1M sepanjang 3 tahun ini adalah Selangor. Jumlah penerima BR1M di Selangor adalah paling ramai dalam negara sejak tahun 2014, iaitu seramai 987,757, 1,066,359 pada tahun 2015 dan 1,017,403 pada tahun 2016.


Demikianlah Artikel @AzminAli Ada Sehingga 13 Januari Untuk Minta @JAISelangor Haramkan BR1M

Sekianlah artikel @AzminAli Ada Sehingga 13 Januari Untuk Minta @JAISelangor Haramkan BR1M kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel @AzminAli Ada Sehingga 13 Januari Untuk Minta @JAISelangor Haramkan BR1M dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2016/12/azminali-ada-sehingga-13-januari-untuk.html

Subscribe to receive free email updates: