WANITA UMNO NGAN ZAHID MEMANG TAK NGAM, SEBAB NAK REBUT JAWATAN PI EM

WANITA UMNO NGAN ZAHID MEMANG TAK NGAM, SEBAB NAK REBUT JAWATAN PI EM - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul WANITA UMNO NGAN ZAHID MEMANG TAK NGAM, SEBAB NAK REBUT JAWATAN PI EM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : WANITA UMNO NGAN ZAHID MEMANG TAK NGAM, SEBAB NAK REBUT JAWATAN PI EM
link : WANITA UMNO NGAN ZAHID MEMANG TAK NGAM, SEBAB NAK REBUT JAWATAN PI EM

Baca juga


WANITA UMNO NGAN ZAHID MEMANG TAK NGAM, SEBAB NAK REBUT JAWATAN PI EM

'Zahid, jangan hanya manis di bibir'
Tan Sri Shahrizat Abdul Jalil
Ketua Wanita Umno Tan Sri Shahrizat Abdul Jalil menyampaikan ucapan pada Persidangan Wanita Umno sempena Perhimpunan Agung Umno 2016 di Pusat Dagangan Dunia Putra hari ini. - Foto Bernama

KUALA LUMPUR - Ketua Wanita Umno, Tan Sri Shahrizat Abdul Jalil mengingatkan Naib Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi supaya jangan hanya pandai berjanji manis di bibir.

Shahrizat berkata, Zahid harus menunaikan janjinya yang mahu 'berbisik' kepada Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk menyasarkan lebih kurang 30 peratus pencalonan Wanita Umno menjelang PRU14 nanti.

"(Janji) Jangan hanya manis di bibir. Saya sudah lama dalam bidang ini. Selama ini saya sudah dengar pelbagai janji. 

"Datuk Seri (Ahmad Zahid) kata beliau akan bisik kepada Najib. Saya doa agar bisikan itu jadi kenyataan," katanya ketika berucap merasmikan himpunan Wanita Umno di Pusat Dagangan Dunia Putra, di sini, hari ini.

Semalam, Ahmad Zahid Hamidi berjanji akan 'membisikkan' kepada  Najib supaya menambah jumlah calon daripada Pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14) nanti.

Jaminan itu disuarakan naib presiden Umno itu yang kini menjalankan tugas timbalan presiden, di hadapan perwakilan ketika merasmikan serentak Perhimpunan Agung Pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri, bersempena Perhimpunan Agung Umno 2016, di sini, malam tadi.



Demikianlah Artikel WANITA UMNO NGAN ZAHID MEMANG TAK NGAM, SEBAB NAK REBUT JAWATAN PI EM

Sekianlah artikel WANITA UMNO NGAN ZAHID MEMANG TAK NGAM, SEBAB NAK REBUT JAWATAN PI EM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel WANITA UMNO NGAN ZAHID MEMANG TAK NGAM, SEBAB NAK REBUT JAWATAN PI EM dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2016/11/wanita-umno-ngan-zahid-memang-tak-ngam.html

Subscribe to receive free email updates: