Lawak Peluru Hidup Maria Chin cc. @KBAB51 @PDRMsia

Lawak Peluru Hidup Maria Chin cc. @KBAB51 @PDRMsia - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lawak Peluru Hidup Maria Chin cc. @KBAB51 @PDRMsia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lawak Peluru Hidup Maria Chin cc. @KBAB51 @PDRMsia
link : Lawak Peluru Hidup Maria Chin cc. @KBAB51 @PDRMsia

Baca juga


Lawak Peluru Hidup Maria Chin cc. @KBAB51 @PDRMsia



Sejak keluar daripada lokap tempoh hari, Pengerusi BERSIH semakin pandai berdrama. Lihat sahaja video daripada FMT di atas. Dalam masa 40 saat sahaja kita tahu Maria Chin Abdullah berbohong. Pertama, di dalam sampul surat yang Maria Chin terima terdapat satu kertas bertulisan. Yang pasti tulisan berkenaan ditujukan kepada "Marina & family", kenapa Maria Chin yang terasa?

Kedua, di dalam sampul surat kononnya surat layang terdapat bungkusan kecil yang kononnya terdapat bungkusan kecil yang belum dibuka. Dia sendiri kata, "I did not open it, maybe you can open now". Maksudnya, bungkusan kecil itu hanya dibuka di hadapan wartawan di dalam video di atas. Ajaibnya, sebelum bungkusan kecil itu dibuka, beliau telah terlepas cakap "what is inside its a live bullet"! 

Adakah penglihatan Maria Chin ada 'X Ray vision' ala Superman yang boleh melihat ke dalam bungkusan yang belum dibuka? Yang ini memang saya tabik dengan Maria Chin. Kehebatannya memanggil Sidang Media untuk memberitahu perkara yang bakal berlaku amat ajaib sekali. Dahsyat geng BERSIH ni.


Demikianlah Artikel Lawak Peluru Hidup Maria Chin cc. @KBAB51 @PDRMsia

Sekianlah artikel Lawak Peluru Hidup Maria Chin cc. @KBAB51 @PDRMsia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lawak Peluru Hidup Maria Chin cc. @KBAB51 @PDRMsia dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2016/11/lawak-peluru-hidup-maria-chin-cc-kbab51.html

Subscribe to receive free email updates: