KALO 30% WANITA TAK LEH JADI PI EM, KALO 40% BARU LA BOLEH LAWAN !

KALO 30% WANITA TAK LEH JADI PI EM, KALO 40% BARU LA BOLEH LAWAN ! - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul KALO 30% WANITA TAK LEH JADI PI EM, KALO 40% BARU LA BOLEH LAWAN !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : KALO 30% WANITA TAK LEH JADI PI EM, KALO 40% BARU LA BOLEH LAWAN !
link : KALO 30% WANITA TAK LEH JADI PI EM, KALO 40% BARU LA BOLEH LAWAN !

Baca juga


KALO 30% WANITA TAK LEH JADI PI EM, KALO 40% BARU LA BOLEH LAWAN !

Puteri cadang beri 30 peratus calon muda tanding PRU14
Mas Ermieyati Samsudin
Mas Ermieyati Samsudin

KUALA LUMPUR - Ketua Puteri Umno, Datuk Mas Ermieyati Samsudin mencadangkan agar memberikan sekurang-kurangnya 30 peratus kepada calon orang muda pada Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang.

Menurutnya, beliau telah berbincang dan bersepakat dengan Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin mengenai perkara ini.

"Kami sudah berbincang dan bersetuju untuk memperjuangkan perkara ini," katanya sewaktu ucapannya di Pusat Dagangan Dunia Putra, hari ini.

Tambahnya lagi, terdapat satu kajian menunjukkan bahawa calon muda menyumbang 60 peratus  kepada kemenangan dalam PRU.

"Berasaskan kajian tersebut, calon muda tersebut haruslah disukai ramai dan berkredibiliti.
"Selain itu, calon itu haruslah diletakkan di kawasan yang cenderung dengan anak muda untuk mendapatkan peluang menang lebih mudah," katanya lagi.

Menurutnya lagi, cara tersebut menghantar isyarat jelas bahawa Puteri Umno faham kehendak dan aspirasi golongan muda.

"Kita bukan sahaja meremajakan parti tetapi memahami dan berada selari dengan kehendak dan aspirasi golongan muda," katanya.


Demikianlah Artikel KALO 30% WANITA TAK LEH JADI PI EM, KALO 40% BARU LA BOLEH LAWAN !

Sekianlah artikel KALO 30% WANITA TAK LEH JADI PI EM, KALO 40% BARU LA BOLEH LAWAN ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel KALO 30% WANITA TAK LEH JADI PI EM, KALO 40% BARU LA BOLEH LAWAN ! dengan alamat link http://kabarberitamalay.blogspot.com/2016/11/kalo-30-wanita-tak-leh-jadi-pi-em-kalo.html

Subscribe to receive free email updates: