(Video) Guru dipercayai alami tekanan kerja belasah murid

(Video) Guru dipercayai alami tekanan kerja belasah murid - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (Video) Guru dipercayai alami tekanan kerja belasah murid, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Video) Guru dipercayai alami tekanan kerja belasah murid
link : (Video) Guru dipercayai alami tekanan kerja belasah murid

Baca juga


(Video) Guru dipercayai alami tekanan kerja belasah murid

BELASAH PELAJAR | Guru Dipercayai Alami Tekanan Kerja

Kerajaan Negeri Kedah akan memantau kes membabitkan seorang guru yang membelasah muridnya di sebuah sekolah di negeri itu.

EXCO Pendidikannya, Dr. Salmee Said berkata, pihaknya sedang mendapatkan maklumat terperinci mengenai kejadian dan akan menilai daripada pelbagai perspektif bagi menyelesaikan isu itu.

Ia termasuk kemungkinan guru terbabit mengalami tekanan kerja berlebihan.



Demikianlah Artikel (Video) Guru dipercayai alami tekanan kerja belasah murid

Sekianlah artikel (Video) Guru dipercayai alami tekanan kerja belasah murid kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (Video) Guru dipercayai alami tekanan kerja belasah murid dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/02/video-guru-dipercayai-alami-tekanan.html

Subscribe to receive free email updates: