[KUANTAN] RM30,000 MENANTI PEMENANG PERTANDINGAN VIDEO PENDEK

[KUANTAN] RM30,000 MENANTI PEMENANG PERTANDINGAN VIDEO PENDEK - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [KUANTAN] RM30,000 MENANTI PEMENANG PERTANDINGAN VIDEO PENDEK, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [KUANTAN] RM30,000 MENANTI PEMENANG PERTANDINGAN VIDEO PENDEK
link : [KUANTAN] RM30,000 MENANTI PEMENANG PERTANDINGAN VIDEO PENDEK

Baca juga


[KUANTAN] RM30,000 MENANTI PEMENANG PERTANDINGAN VIDEO PENDEK







Pihak Tourism Pahang akan menganjurkan pertandingan video pendek Pahang Simply awesome Sempena Visit Malaysia 2020 (VNY 2020). pertandingan ini adalah bertujuan untuk mempromosikan tempat pelancongan  didalam Pahang tidak kira kawasan pelancongan yang sedia ada ataupun yang baru diwujudkan dan ia juga terbuak kepada sesiapa sahaja untuk menyertainya.

Objektif pertandingan ini adalah sebagai salah satu usaha untuk menjadikan Pahang sebagai destinasi
utam pelancongan serta menggalakkan pelancong domestik dan luar negara menggunakan platform media sosial untuk mengabdikan detik indah dan keunikan semasa berada di Pahang. antara platform yang akan digunakan adalah instagram dan juga facebook.




Majlis sidang media yang telah diadakan pada petang tadi dihadiri oleh Pengerusi Jawatankuasa Pelancongan, Alam Sekitar dan Perladangan Negeri Pahang, YB. Dato' Sri Haji Mohd.Sharkar Bin Haji Shamsudin.

YB. Dato' Sri Haji Mohd.Sharkar Bin Haji Shamsudin ketika sidang media juga telah berkata tujuan Media sosial dijadikan platform untuk pertandingan ini adalah kerana generasi masa kini lebih banyak menggunakannya serta pasaran publisiti lebih meluas dan ia juga merupakan medium utama untuk pemasaran masa kini.

Pertandiagan video pendek ini akan bermula pada Februari hingga Disember yang akan menawarkan hadiah bulanan serta hadiah tahunan.

             Hadiah Bulanan
  • Juara:  Wang Tunai RM3,000 + Sijil + Hadiah Iringan      
  • Naib Juara: Wang Tunai RM2,000 + Sijil + Hadiah Iringan

  • Ketiga: Wang Tunai Rm1,000 + Sijil + Hadiah Iringan


             Hadiah Tahunan
  • Hadiah Utama (Grand Prize)
          Wang Tunai Rm30,000

Para perserta pertandingan juga harus mengikut tema-tema yang telah ditetapkan:
  • Februari - Pahang Simply Awesome
  • Mac - Kembara Alam Semulajadi
  • April - Pulau Dan Pantai
  • Mei - Ramdan Di Pahang
  • Jun - Percutian Tanah Tinggi
  • Julai - Acara Menarik Di Pahang
  • Ogos - Air Terjun Di Pahang
  • September - Homestay Di Pahang/Pelancongan Luar Bandar
  • Oktober - Makanan & Buah-buahan Di Pahang
  • November - Kraftangan dan kebudayaan
  • Disember - Percutian Di Pahang
Setiap Video yang dimuatnaik di media sosial haruslah menggunakan hashtag #pahangsimplyawesome dan #shortvideotourismpahang.

Bagi yang ingin menyertai pertandian video pendek ini  anda boleh muat turun borang penyertaan di laman web Tourism Pahang http://www.pahangtourism.org.my/index.php/about-us/downloads

Setiap video akan diadili oleh panel Juri yang terdiri dari pihak Tourism Pahang, MOTAC Pahang, Tourism Malaysia Wilayah Timur, Kelab Media Pahang dan juga Pahang Media.







Demikianlah Artikel [KUANTAN] RM30,000 MENANTI PEMENANG PERTANDINGAN VIDEO PENDEK

Sekianlah artikel [KUANTAN] RM30,000 MENANTI PEMENANG PERTANDINGAN VIDEO PENDEK kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [KUANTAN] RM30,000 MENANTI PEMENANG PERTANDINGAN VIDEO PENDEK dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/02/kuantan-rm30000-menanti-pemenang.html

Subscribe to receive free email updates: