JPN Pulau Pinang siasat dakwaan murid bunuh diri "dibuli" guru

JPN Pulau Pinang siasat dakwaan murid bunuh diri "dibuli" guru - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul JPN Pulau Pinang siasat dakwaan murid bunuh diri "dibuli" guru, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : JPN Pulau Pinang siasat dakwaan murid bunuh diri "dibuli" guru
link : JPN Pulau Pinang siasat dakwaan murid bunuh diri "dibuli" guru

Baca juga


JPN Pulau Pinang siasat dakwaan murid bunuh diri "dibuli" guru

BUKIT MERTAJAM: : Jabatan Pendidikan Negeri Pulau Pinang (JPNPP) sedang menjalankan siasatan dalaman berhubung dakwaan seorang pelajar lelaki 16 tahun di Bukit Mertajam bunuh diri akibat tekanan di sekolah.

Pengarahnya, Abdul Rashid Abdul Samad berkata pihaknya sedang mengumpul maklumat bagi mengetahui punca sebenar kejadian.

Katanya, siasatan dalaman akan dilakukan terlebih dahulu sebelum tindakan lanjut diambil.

Selasa lalu, pelajar sekolah menengah itu ditemui tergantung di kipas siling dalam bilik dengan kain selimut terikat pada lehernya oleh ibu mangsa pada 6.15 petang.

Mangsa adalah anak sulung daripada dua beradik.

Menurut polis, pemeriksaan pada tubuh mangsa tidak menemui unsur jenayah dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut.

Sementara itu, Presiden Malaysian Tamilar Kural, David Marshel yang mewakili keluarga mangsa mendakwa, pelajar terbabit bertindak demikian kerana tertekan dengan pihak sekolah yang tidak membenarkannya permintaannya untuk menukar kelas.

Sumber: Astro Awani


Demikianlah Artikel JPN Pulau Pinang siasat dakwaan murid bunuh diri "dibuli" guru

Sekianlah artikel JPN Pulau Pinang siasat dakwaan murid bunuh diri "dibuli" guru kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel JPN Pulau Pinang siasat dakwaan murid bunuh diri "dibuli" guru dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/02/jpn-pulau-pinang-siasat-dakwaan-murid.html

Subscribe to receive free email updates: