Pertandingan #Sinopsis Buku Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM)

Pertandingan #Sinopsis Buku Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pertandingan #Sinopsis Buku Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM), kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pertandingan #Sinopsis Buku Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM)
link : Pertandingan #Sinopsis Buku Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM)

Baca juga


Pertandingan #Sinopsis Buku Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM)

Anda minat membaca dan menulis?

Jika ya, inilah peluang anda untuk menyerlahkan kemahiran literasi anda. Pertandingan #SinopsisBuku sedang berlangsung di Facebook Kementerian Pendidikan Malaysia mulai sekarang sehingga 31 Januari 2020.

Cara penyertaan:
  • Anda hanya perlu like dan follow facebook Kementerian Pendidikan Malaysia dan menetapkan akaun Facebook anda ke mod public. 
  • Seterusnya, anda perlu memuatnaik gambar kreatif buku pilihan anda dan kongsikan sinopsis buku tersebut dalam 40 patah perkataan beserta #SinopsisBuku. 
  • Anda juga perlu tag 3 orang rakan anda di ruangan sama.
20 pemenang dengan gambar dan sinopsis yang paling kreatif berpeluang untuk memenangi baucar buku PBAKL20 yang boleh ditebus di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2020 yang akan berlangsung pada 27 Mac 2020 sehingga 5 April 2020.

#KPM #MalaysiaMembaca #SinopsisBuku


Demikianlah Artikel Pertandingan #Sinopsis Buku Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM)

Sekianlah artikel Pertandingan #Sinopsis Buku Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pertandingan #Sinopsis Buku Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/01/pertandingan-sinopsis-buku-kementerian.html

Subscribe to receive free email updates: