[KUANTAN] TINDAKAN YANG DISIFATKAN TERLALU BIADAP

[KUANTAN] TINDAKAN YANG DISIFATKAN TERLALU BIADAP - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [KUANTAN] TINDAKAN YANG DISIFATKAN TERLALU BIADAP, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [KUANTAN] TINDAKAN YANG DISIFATKAN TERLALU BIADAP
link : [KUANTAN] TINDAKAN YANG DISIFATKAN TERLALU BIADAP

Baca juga


[KUANTAN] TINDAKAN YANG DISIFATKAN TERLALU BIADAP



KUANTAN - "Tindakan Yang Disifatkan Terlalu Biadap!". Demikian kenyataan yang dikeluarkan oleh YB Dato Sri Mohd Sharkar Shamsuddin dalam satu kenyataan semalam.
.
Exco Kerajaan Negeri Pahang itu merujuk kepada laman Facebook yang menghina KDYMM Tuanku Raja Permaisuri Agong kerana menyokong Tulisan Jawi.
.
Dato Sri Mohd Sharkar yang juga merupakan Ahli Majlis Tertinggi UMNO Malaysia itu turut berkata, tindakan tegas perlu diambil oleh pihak berkuasa terhadap mana - mana individu yang menghina institusi Raja - Raja.
.
"Tidak sepatutnya dibiarkan dan ia adalah satu penderhakaan kepada institusi Raja di Negara ini.
.
"Kami mengutuk sekeras-kerasnya perbuatan yang sangat kurang ajar ini dan menuntut pihak Polis mengambil tindakan segera terhadap pengkhianat yang jelas menghina Raja Permaisuri Agung," katanya.


Demikianlah Artikel [KUANTAN] TINDAKAN YANG DISIFATKAN TERLALU BIADAP

Sekianlah artikel [KUANTAN] TINDAKAN YANG DISIFATKAN TERLALU BIADAP kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [KUANTAN] TINDAKAN YANG DISIFATKAN TERLALU BIADAP dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/01/kuantan-tindakan-yang-disifatkan.html

Subscribe to receive free email updates: