[KUANTAN] MPPKP ALAT POLITIK DAN MEMECAHBELAH PENDUDUK KAMPUNG

[KUANTAN] MPPKP ALAT POLITIK DAN MEMECAHBELAH PENDUDUK KAMPUNG - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [KUANTAN] MPPKP ALAT POLITIK DAN MEMECAHBELAH PENDUDUK KAMPUNG, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [KUANTAN] MPPKP ALAT POLITIK DAN MEMECAHBELAH PENDUDUK KAMPUNG
link : [KUANTAN] MPPKP ALAT POLITIK DAN MEMECAHBELAH PENDUDUK KAMPUNG

Baca juga


[KUANTAN] MPPKP ALAT POLITIK DAN MEMECAHBELAH PENDUDUK KAMPUNG








Kerajaan PH telah melantik 111,631 kepala samseng yang berselindung disebalik MPKKP disetiap kampung untuk menandingi JKKK dengan bayaran elaun RM1200 sebagaimana yang dijanjikan.

Nyata MPPKP adalah alat politik menakluk kampung kita dan juga alat untuk memecahbelah kampung untuk meraih sokong kepada PH, sedangkan penduduk kampung pada hari ini menolak secara total Kerajaan PH kerana dasar pentadbirannya mengikut sesukahati dan tiada pertimbangan kepada rakyat.

Selain dari itu agenda tersembunyi disebalik MPKKP ialah menubuhkan seberapa banyak Cawangan parti politik PH terutama PPBM untuk menarik sokongan orang melayu.

Apa pun di Negeri Pahang, harapan orang kampung kepada kepada JKKK terlalu tinggi, saranan dan cadangan YAB.Menteri Besar Pahang untuk mengwujudkan kembali JKKK disambut dengan baik. Di Negeri Pahang terbukti kepimpinan JKKK memainkan peranan yang penting menyatukan penduduk, memajukan kampung dan membawa keharmornian dikalangan penduduk.

#MajuTerusPahang
#Pahang1st
#JihadMediaSosial
#PahangKuMedia


Demikianlah Artikel [KUANTAN] MPPKP ALAT POLITIK DAN MEMECAHBELAH PENDUDUK KAMPUNG

Sekianlah artikel [KUANTAN] MPPKP ALAT POLITIK DAN MEMECAHBELAH PENDUDUK KAMPUNG kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [KUANTAN] MPPKP ALAT POLITIK DAN MEMECAHBELAH PENDUDUK KAMPUNG dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/01/kuantan-mppkp-alat-politik-dan.html

Subscribe to receive free email updates: